יאיר כן סחבק? עד שהוא מוריד את הציוץ

יו"ר יש עתיד פרסם הבוקר (ב') בטוויטר ציוץ שוביניסטי, בו קרא להילרי קלינטון "אשתו של חבר שלי" ● הגולשים גייסו לעזרתם בתגובה את הבעל - ואחת מהם, ציפי לבני, את מרגרט תאצ'ר

אחוקים? קלינטון ולפיד. צילום: טוויטר

הנה ציוץ של יאיר לפיד שהוא עצמו יעדיף לשכוח: יו"ר יש עתיד פרסם הבוקר (ב') בטוויטר (Twitter) תמונה שלו עם הילרי קלינטון והגדיר אותה "אשתו של חבר שלי", אולם כעבור זמן קצר הסיר אותו. נראה שביש עתיד צפו את, או אולי כבר ב…, תגובות של הגולשים ועשו את הצעד הנכון מבחינתם.

התמונה של שר האוצר לשעבר ו-"האישה של חברו", ובשביל השאר – מתמודדת לנשיאות ארצות הברית, צולמה בפורום סבן, שנערך בימים אלה בוושינגטון, בהשתתפות פוליטיקאים ואנשי ציבור מהשורה הראשונה בישראל ובארצות הברית. הפורום מהווה בימה לא רק לתמונות וציוצים, אלא בעיקר לדיונים ונאומים על היחסים בין שתי המדינות ועל המצב באזור.

כצפוי, הציוץ זכה לתגובות הגולשים, בעיקר בממים הומוריסטיים, בהם מלגלג על לפיד בעלה של אותה "אשתו של החבר שלי", ובשביל השאר – הנשיא לשעבר של ארצות הברית, ביל קלינטון. אחרים מחו על השוביניזם שלטענתם יש בציוץ, ביניהם ח"כ ציפי לבני. היא פרסמה בעמוד הטוויטר שלה תמונה ובה חולצה עם ציטוט של אשת הברזל, מרגרט תאצ'ר: "בפוליטיקה, אם את/ה רוצה שמשהו ייאמר – שאל/י גבר. אם את/ה רוצה שמשהו ייעשה – שאל/י אישה".

ואנחנו אומרים: אם אתם רוצים לפרסם ציוץ טוב – לא בטוח שכדאי לשאול את יאיר לפיד.

ביש עתיד סירבו להתייחס, אולם לפיד העלה לאחר מכן את התמונה עם נוסח יותר מרוכך ופחות שוביניסטי.

הציטוט של אשת הברזל - מתוך הטוויטר של ציפי לבני

הציטוט של אשת הברזל – מתוך הטוויטר של ציפי לבני

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים