אחרי מחאות ואיומים: אלן פאו התפטרה מתפקיד מנכ"לית Reddit

המייסד, סטיב הופמן, ישוב לתפקיד המנכ"ל לאחר פעילות של שמונה חודשים מצד פאו ומחאה המונית וקולנית מצד מנהלי הקהילות והמשתמשים באתר ● מי אמר דרמה ולא קיבל?

הדרמות לעולם לא נגמרות. Reddit

אלן פאו, מי שנודעה עד כה בעיקר כמי שהגישה את התביעה הכושלת כנגד חברת ההון-סיכון קליינר פרקינס (Kleiner Perkins Caufield & Byers) על אפליה מגדרית, התפטרה מתפקיד המנכ"לית הזמנית של אתר Reddit. זאת לאחר שמונה חודשים בתפקיד ומחאה המונית וקולנית מצד מנהלי הקהילות והמשתמשים באתר. מייסד החברה, סטיב הופמן, ישוב לתפקיד המנכ"ל במקום פאו.

בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם האתר נאמר כי "אלן פאו התפטרה היום מתפקידה בהסכמה הדדית. אנו שמחים להודיע כי סטיב הופמן, המייסד והמנכ"ל המקורי של Reddit, ישוב לתפקיד המנכ"ל".

חיבה רבה כלפי פאו לא באמת הייתה קיימת. המחאה של מנהלי הקהילות, העובדים בהתנדבות, והמשתמשים הייתה חריפה וברורה: בין השאר פורסמו באתר איומים קשים והאשמות מופרכות בעליל כמו "היא הרגה את הכלב שלי ואנסה את אשתי", וקהילות פופולריות נסגרו במחאה על מינויה של פאו למשך 24 שעות. היא הואשמה בצנזורה, הושוותה להיטלר, ורבים באתר קראו לפיטוריה.

בהודעה שפרסמה פאו היא ציינה כי "בשמונה החודשים שבהם שימשתי כמנכ"ל Reddit ראיתי את הטוב, הרע, והמכוער שבאתר. הטוב עורר בי השראה, הרע גרם לי להטיל ספק באנושיות. אני רוצה להזכיר לכולם כי גם אני בן אדם. יש לי משפחה ורגשות. מי שתקפו אותי באתר הם אנשים כמוני וכמוכם. כשאנשים ממציאים האשמות ותוקפים אותי או אנשים אחרים, זה מצער לא רק בגלל מה שנאמר, אלא גם בגלל שזה פוגע באמינות של Reddit".

הופמן עצמו הודיע כי הוא ימשיך ביישום ההחלטות והמדיניות של פאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים