גלוקאד תקים פורטל הנדסי עבור הקרן למורשת הכותל המערבי; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, אשר ימשך כחצי שנה, תסופק ותוטמע מערכת לניהול ממוחשב ומבוקר של המידע ההנדסי עבור אתר הקרן ● חן כנרי, מנהל אגף הבינוי של הקרן למורשת הכותל: "הטמעת הפורטל תאפשר ניהול אחיד ומבוקר של המידע הרב ושל פעילויות השימור, הפיתוח והאחזקה

גלוקאד, העוסקת במיחשוב הנדסי, תקים פורטל עבור הקרן למורשת הכותל המערבי. במסגרת הפרויקט, אשר ימשך כחצי שנה, תסופק ותוטמע מערכת לניהול המידע והתיעוד ההנדסי והשימורי של אתר הקרן. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אך גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מאות אלפי שקלים.

הקרן למורשת הכותל המערבי הינה עמותה ממשלתית, שיעודה העיקרי הוא לטפח את הכותל המערבי ומנהרותיו. חן כנרי, מנהל אגף הבינוי של הקרן למורשת הכותל, הסביר, כי הטמעת הפורטל לניהול הנדסי של גלוקאד תאפשר ניהול אחיד ומבוקר של המידע הרב ושל פעילויות השימור, הפיתוח והאחזקה. כל זאת, לדברי כנרי, "תוך מתן גישה מבוקרת לגורמים ניהוליים וגופים טכניים אל המידע הנדרש".

ישראל פאר, מנכ"ל גלוקאד, אמר שהיכולת של  המערכת שתוטמע לספק אינטגרציה אמיתית ודינאמית בין מסמכים, נתונים ואובייקטים גרפיים משרטוטים טכניים, היא הסיבה העיקרית שבגללה נבחה החברה לביצוע הפרויקט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים