קוואלקום: להטעין סוללה מאפס ל-80% ב-35 דקות בלבד

החברה הכריזה על טכנולוגיה חדשה בשם Quick Charge 3.0 להטענת הסוללות של מכשירי טלפון שאמורה לזרז במיוחד את הטעינה כמעט פי שלושה מהר יותר לעומת הטענה רגילה

Quick Charge 3.0. קוואלקום

קוואלקום (Qualcomm), שכפי שפרסמנו נמצאת בתהליך קשה של צמצום הוצאות ופיטורים, ממשיכה במקביל לנסות לקדם את מכירות המעבדים שלה באמצעות תכונות חדשות שהיא מטמיעה בהן. החברה הכריזה על טכנולוגיה חדשה להטענת הסוללות של מכשירי טלפון שאמורה לזרז במיוחד את הטעינה.

לפי החברה, הטכנולוגיה שמכונה Quick Charge 3.0, מסוגלת להטעין סוללה של 'טלפון טיפוסי' מאפס עד ל-80% תוך 35 דקות בלבד, כמעט פי שלושה מהר יותר לעומת הטענה רגילה – בקוואלקום אומרים שללא השימוש בטכנולוגיה הזו, הטעינה ל-80% נמשכת שעה וחצי.

החברה משתמשת באלגוריתם בשם Intelligent Negotiation for Optimum Voltage שמאפשרת למכשיר הטלפון לקבוע מהי עוצמת ההטענה הנדרשת בכל רגע של התהליך, במקום להסתמך על עוצמה קבועה לאורך כל ההטענה, וכן לנוע באופן דינמי בין 3.6 ל-20 וולט בשינויים של 200 מילי-וולט. לפי כך, עד הגבול של 80% מהסוללה ניתן לבצע הטענה בעוצמה גבוהה מאוד יחסית, וכך לזרז בעצם את התהליך.

"אנחנו משפרים באופן משמעותי את היכולות כדי להביא טכנולוגיית הטענה מהירה לכולם. Quick Charge 3.0 מתייחס לאתגר הצרכני של המכשירים הניידים בימינו, במטרה לעזור למשתמשים לשחזר את הסוללה במהירות וביעילות", אמר אלכס קטוזיאן, סגן נשיא בכיר לניהול מוצרים בחברה.

בקוואלקום אומרים שהטכנולוגיה כבר זמינה כעת, והיא תופיע במכשירים החל בתחילת השנה הבאה כשיגיעו לשוק המעבדים החדשים של החברה, אז היא תהיה זמינה כאפשרות לבחירה בידי היצרניות במכשירים לכל אורך השוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים