פיטרלי הישראלית זכתה בתחרות יזמים של אינטל קפיטל בליטא

החברה מפתחת מערכת לצילום וסריקה של הגוף ושימוש לאחר מכן באווטאר תלת ממדי לצורך מדידת בגדים בחנויות אינטרנטיות. פיטרלי גם תשתתף בתחרות העולמית שתתקיים בארה"ב בסוף השנה

גאווה ישראלית. דניאל מנקוביץ', מנכ"ל פיטרלי. תמונה: יח"צ אינטל

הסטארט-אפ הישראלי (fitterli) זכתה אמש (ד') בתחרות Intel Business Challenge Europe 2014 שהתקיימה בוילנה שבליטא במקביל לכנס גדול בתחום מדעי החיים Life Sciences Baltics בו משתתפת משלחת גדולה מישראל, עובדה שנתנה לזוכים אווירה ביתית.

שניים מהשותפים  בחברה, המנכ"ל דניאל מנקוביץ' וה-COO סבסטיאן דרהי עלו על הבמה לקבל את הפרס.  ולאחר מכן ,בשיחה עם אנשים ומחשבים, אמר מנקוביץ': אחת הבעיות הגדולות בקנית בגדים באינטרנט היא שבמקרים רבים מתקבלים בגדים במידה לא נכונה. הסורק שפיתחנו מאפשר לשמור דמות של הגוף. בכך ניתן יהיה לחסוך החזרות מיותרות של בגדים ולהיות בטוחים שהבגדים יתאימו לגוף.
דרהי הוסיף כי ההכרה לה זכתה החברה מעודדת, למרות שהדבר אינו מתורגם ישירות לכסף, והוסיף כי החברה תציג את הפיתוח שלה לציבור הרחב בצומת של שדרות רוטשילד ורח' שיינקין בת"א ביום שלישי הבא.
מרצ'ין הייקה (MARCIN HEJKA) סגן נשיא אינטל  ׁEMEA והאחראי על פעילות אינטל קפיטל באיזור, אמר על הבמה כי הבחירה היתה קשה מאוד, מכיוון שלתחרות נרשמו 4,000 חברות הזנק מ-37 מדינות באירופה, ולשלבים הסופיים עלו 24 חברות (מתוכן שלוש חברות ישראליות א.ב.). כל החברות המתמודדות שהגיעו לשלבים הסופיים היו מצוינות, אך כמו שקרן הון סיכון נדרשת לבצע בחירות במי להשקיע מבין חלופות טובות, כך גם נהגו שופטי התחרות.

קודם לכן, במסיבת עיתונאים אמר הייקה כי המהפכה התעשייתית הביאה לעולם את מערכת הפטנטים המודרנית שאיפשרה למדענים ולממצאים ליהנות מפרי החדשנות שלהם, והפכה את בריטניה ממדינה שולית למעצמה כלכלית. גם היום היכולת ליצור חדשנות ולבנות עסקים על בסיס אותם חידושים הם עדיין הכוח העיקרי המעצב את גורלן של אומות ויבשות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Debbie Mankowitz

    Well done to Dan and Fitterli an amazing win, Kol Hakavod

אירועים קרובים