תוכן שיווקי
בעקבות כנס ERP

הושק מסלול חדש להכשרת מיישמי ERP של סאפ במימון המדינה

תוכנית ההכשרה מועברת על ידי אוניברסיטת אריאל בשיתוף כרמי ידע וסאפ ● בוגרי המסלול יקבלו תעודת הסמכה

23/05/2022 15:28
מימין: דוד שטרית, מנכ"ל כרמי ידע; סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל; וליעד גוטנטג, סמנכ"ל חטיבת SMB בסאפ ישראל.

באחרונה הושק המחזור הראשון של הקורס להכשרת מיישמי SAP S/4HANA – פתרון ה-ERP המתקדם של סאפ (SAP). היקף הקורס הוא 250 שעות לימוד ובסופו תוענק למסיימים בהצלחה תעודת הסמכה מטעם אוניברסיטת אריאל, סאפ ישראל וכרמי ידע.

המחזור הראשון יצא לדרך במימון מנהלת התעסוקה וההכשרות המקצועיות, ומשתתפים בו 35 סטודנטים, שמבצעים הסבה מקצועית מתחומי עיסוק קודמים לתחום מיישמי סאפ. הם מגיעים ממגוון חברות ומגזרים בישראל. הסטודנטים התקבלו לתוכנית ההכשרה לאחר שלב מיון ומבדקי התאמה. בחודשים הקרובים ייפתחו מחזורים נוספים.

הלימודים נערכים שלוש פעמים בשבוע במשך שלושה חודשים, באופן היברידי: במפגשי פנים אל פנים במרכז ההדרכה של סאפ ברעננה ובלימוד אונליין. בין הנושאים הנלמדים בתוכנית ההכשרה: שאילתות SQL, ניהול תהליכים עסקיים, היכרות וניווט בפתרון SAP S/4HANA והמודולים שלו, וכריית נתונים. בסיום התוכנית יבצעו הסטודנטים פרקטיקום מעשי עם חונכות אישית.

"השוק דורש מומחי ERP של סאפ בכל מגזרי המשק"

"הטכנולוגיות העסקיות בעידן הנוכחי מאפשרות ליישם ולהטמיע בארגונים תפיסות ניהוליות מתקדמות, שמקנות יתרונות תחרותיים משמעותיים דוגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית, שממשיכה לצבור תאוצה. מערכות ה-ERP היוו מאז ומתמיד הליבה של הארגונים. הן מאפשרות לבצע אינטגרציה של תהליכים, נתונים ומעבר מידע בין כל חלקי הארגון", אמרה סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל.

לדברי נבון, "השוק דורש כיום מומחי ERP של סאפ בכל מגזרי המשק – מהמגזר הממשלתי-ציבורי ועד למגזר הפרטי, בכל הענפים. הלומדים בתוכנית ההכשרה יזכו להכיר את הטכנולוגיה והפתרונות של סאפ, שנחשבים למובילים בעולם, ולפתח קריירה משמעותית, בעלת פוטנציאל התקדמות גבוה".

דוד שטרית, מנכ"ל כרמי ידע, ציין כי "הקורס נועד להקנות למשתתפים את הידע בתחומים כמו תהליכים עסקיים, וכן יישום והטמעה של טכנולוגיות עסקיות".

לדברי ליעד גוטנטג, סמנכ"ל חטיבת SMB בסאפ ישראל, ציין כי "המשתתפים בקורס מגיעים ממגוון מגזרי אוכלוסייה בישראל וממגוון גילאים, כאשר המחזור הנוכחי מהווה יריית הפתיחה, ובחודשים הקרובים ייפתחו מחזורים נוספים. אנחנו מודים לסיוע ולתמיכה של מנהלת התעסוקה וההכשרות המקצועיות, שיזמה את הקורס. מדובר בצעד מבורך בכיוון הנכון, במטרה להכשיר אנשים שמעוניינים לעשות הסבה מקצועית או שינוי קריירה לאחד התחומים המבוקשים ביותר בארץ".

 

אירועים קרובים