תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של סימנטק ישראל, יום ג', 19 ביוני, רדינג 3, נמל תל אביב

כך סימנטק מסייעת לארגונים במסעם לענן

14/06/2018 14:24
כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל. צילום: יניב פאר

כתב: הילל יוסף

"הטרנספורמציה אותה ארגונים עוברים בדרכם לענן משתקפת גם בסימנטק (Symantec). החברה נמצאת במקום ייחודי, עם מובילות מובהקת בכל ערוצי אבטחת המידע המרכזיים ויכולת לספק מענה נרחב בחצר הלקוח ובמחשוב הענן", כך אמר כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל.

בירנבוים התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ג' , 19 ביוני, ברדינג 3 בנמל תל אביב, תחת הכותרת Rethinking Security.

לדברי בירנבוים, "לא רק שאנחנו מעניקים את רמת ההגנה הטובה ביותר, אלא גם מפשטים את תפעול מערכות האבטחה ומוזילים את העלויות שלהן. אנחנו Best of bread ופלטפורמה הוליסטית בו זמנית".

"כנס הלקוחות השנתי של החברה", אמר, "נועד לשקף את הטרנספורמציה שסימנטק עברה בשנתיים האחרונות. לכנס מגיעה משלחת בכירים, שמהווה עדות לחשיבות של הסניף הישראלי עבור הנהלת החברה. בראש המשלחת יגיע ד"ר יו תומפסון, ה-CTO של החברה, שמזה שנים רבות משמש גם כיו״ר ועדת כנס האבטחה הגדול בעולם, RSA. יחד עמו יגיעו, בין היתר, ג'ואן טאולה, סמנכ"ל אזורי, וקן שניידר, מנהל קרן ההשקעות שלנו, Symantec Ventures. ההרצאות בכנס תהיינה מלאות תוכן ערכי ורלוונטי לשוק הישראלי, ביניהן הרצאתו של דן אמיגה בנושא Web isolation ועל שילובו כרכיב מרכזי וחשוב בפלטפורמה, והרצאתו של יאיר עמית, שישתף מחקר מעניין מעולם המובייל, שהוצג גם בכנס RSA וזכה לתגובות רבות בתעשייה, בנושא Trustjacking".

אריק וולובסקי', מנהל תחום הנדסה בסימנטק. צילום: יח"צ.

אריק וולובסקי', מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל. צילום: יח"צ.

"המגמה: לצמצם למספר ספקי אבטחה מרכזיים"

אריק וולובסקי, מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל, אמר כי "ישראל משופעת בסטארט-אפים ומנהלי אבטחת מידע בארץ אוהבים לאמץ פתרונות חדשניים. אלא שהמציאות היא שארגונים מוצאים את עצמם עם עשרות רבות של מוצרי ורכיבי אבטחת מידע, המעמיסים סוכנים על תחנות הקצה. כמו כן, המוצרים הרבים לא תמיד מעודכנים לגרסאות האחרונות ו/או מוגדרים נכון, ולא תמיד מדברים אחד עם השני. כך, בסופו של דבר, רמת ההגנה שמקבל הארגון נפגעת. כולם היו מעדיפים לצמצם נתון זה למספר בודד של ספקים מרכזיים, וזאת מגמה ברורה שאנחנו מזהים בישראל".

לדבריו, "גרטנר (Gartner) דירגה את סימנטק כמובילת שוק בחמישה תחומים שנחשבים למרכיבים חיוניים בשוק אבטחת המידע: Endpoint; WEB; DLP; CASB & MSS. כשמוסיפים להם גם את ערוץ המייל, Web Isolation ואבטחה במובייל מקבלים יצרן שאין שני לו בתחום, עם פתרונות מובילים בכל ערוץ וקונסולידציה מלאה של רכיבי אבטחת המידע השונים". הוא ציין כי "רבים מדברים על EDR, מערכת תגובה לאיומים בתחנות הקצה, ורק אנחנו יודעים לתת מענה כולל, עם סוכן אחד בלבד".

"קשת הפתרונות שסימנטק מציעה לארגונים היא רחבה מאוד, אבל גם אדפטיבית לאופי הארגון ולפעילותו", אמר. "אנחנו מציעים פתרונות גמישים יותר, עם תאימות למספר רב של יצרנים, וכן פלטפורמת אבטחת סייבר משולבת, המאחדת אבטחה מקומית ובענן – להגנה על משתמשים, מידע, העברת הודעות ואתרים, שמופעלת באמצעות בינה מלאכותית לזיהוי איומים".

בירנבוים סיכם באמרו כי "יש לנו כבר כיום את היכולת להציע לארגונים בשוק המקומי שירותים שיכולים להתמודד עם האיום הצפוי הבא, באמצעות מוצרים שהם בחוד החנית של תחום הסייבר, המהווים חדשנות משבשת (Disruptive Innovation). בתקופה האחרונה סימנטק משקיעה משאבים רבים בסניף הישראלי, והפכנו לאבן שואבת לכוח אדם איכותי ומקצועי. השילוב בין המענה הטכנולוגי, שהוא בקצה – יחד עם איכות ההון האנושי שלנו, מהווה את המענה הרצוי והראוי ללקוחות הארגוניים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר. אנחנו מסייעים לארגונים להתמודד עם האיומים החדשים ביותר – לצד היכולת לחסוך משאבי מערכת ולאפשר לכמה שיותר משתמשים סופיים לעבוד בצורה חלקה ומאובטחת".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים