דיווח: אריקסון מובילה במרוץ לרכישת חטיבת מערכות התמיכה העסקיות של נוקיה-סימנס

ספקית תשתיות התקשורת השוודית היא בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לרכישת החטיבה של מתחרתה, כאשר בין החברות הנוספות במרוץ לרכישה נמצאת גם אמדוקס ● המהלך הוא חלק מתהליך ההתייעלות של נוקיה-סימנס, שהתחייבה לפטר כרבע מכוח העבודה שלה במטרה להגיע לרווחיות

אריקסון (Ericsson), ספקית תשתיות התקשורת השוודית הגדולה בעולם, מובילה במרוץ לרכישת חטיבת מערכות התמיכה העסקיות של מתחרתה, נוקיה-סימנס (Nokia Siemens Networks) – חברת התשתיות המשותפת של נוקיה (Nokia) הפינית וסימנס (Siemens) הגרמנית. לדברי גורמים המעורים בנושא, חברת התשתיות האלחוטיות השוודית היא כרגע בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות ברכישה. בין החברות הנוספות המתחרות על הרכישה נמצאת גם אמדוקס (Amdocs).

במהלך השנה האחרונה, החלה נוקיה-סימנס להפריד יחידות עסקיות שנתפסות בעיניה ככאלה שאינן-ליבתיות, והתחייבה לפטר כרבע מכוח העבודה שלה, 17,000 עובדים. זאת, כחלק מתוכנית התייעלות שהיא מבצעת במטרה לשפר את מצבה הכספי ולהגיע לרווחיות. על פי פרסומים בעולם, יחידת מערכות התמיכה העסקית סומנה על ידי נוקיה-סימנס ככזו המיועדת להימכר. יחידה זו מסייעת למפעילות טלקום לנהל את מערכות הבילינג שלהן ואת הכנסותיהן, ונראה שזו הסיבה שגם אמדוקס מעוניינת בה. לפי הערכות, שוויה של היחידה עומד על 300 מיליון אירו.

בשנה שעברה רכשה אריקסון, תמורת 1.2 מיליארד דולרים, את טלקורדיה (Telcordia Technologies) האמריקנית, אחת הספקיות המובילות בעולם לתוכנות בילינג עבור מפעילות אלחוטיות.

מחקר שפרסמה גרטנר (Gartner) באחרונה מיקם את אריקסון כמובילה עולמית בהיבט ההכנסות ממערכות תמיכה עסקית (BSS) ומערכות תמיכה תפעולית (OSS), לאחר רכישת טלקורדיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים