האימוג'ים החדשים: ראש שום, בעלי מוגבלויות ולב לבן

העדכון החדש שעליו הכריז ארגון Unicode כולל 230 אייקונים חדשים, בהם אימוג'ים של לוטרה, הלבוש ההודי המסורתי סארי וכזה שמסמל את המחזור הנשי ● הם ישוחררו החל מאפריל ועד לסוף השנה

אימוג'ים - תמימים או לא?! אילוסטרציה: BigStock

אם חשבנו שכבר יש אימוג'ים שמתאימים לכל מצב – נראה שטעינו. קצת אחרי תחילת השנה החדשה, באו גם אימוג'ים חדשים. שלשום (ג') שחרר Unicode – הארגון שמסייע ליצור סטנדרטים פתוחים לשימוש במחשבים, את רשימת האימוג'ים החדשים ל-2019. העדכון כולל 230 ציורונים חדשים, שיופיעו בהדרגה באנדרואיד וב-iOS החל מאפריל ועד לסוף השנה. זהו העדכון הגדול השישי מאז 2014, ולאחריו תכלול רשימת האימוג'ים 3,053 ציורים בסך הכל.

אז מה חדש? אחד האימוג'ים הבולטים, שבוודאי ישתלט במהירות על השיח ברשתות החברתיות, הוא היד שמסמלת משהו כמו קצת-קצת, קטן-קטן – בכל צבעי העור. עוד אייקון, קצת מעורר ספק בנחיצותו, הוא טיפת דם המסמלת את המחזור החודשי. האימוג'י הזה הוסף בעקבות קמפיין שהובל על ידי Plan International UK, שקרא להוספת ציור של המחזור החודשי הנשי, בתקווה שהוא יעזור לחסל את הסטיגמה הכרוכה בנושא.

הרשימה החדשה כוללת גם לפחות תריסר ציורים המייצגים אנשים עם מוגבלויות – חירשים, עיוורים, נכים ועוד – שהוספו בעקבות המלצתה של אפל לפני כשנה, וכן אייקונים של אנשים בכיסאות גלגלים, עם איברים תותבים או עם כלבי נחייה.

עוד הוספו למקלדת האימוג'ים בעלי חיים (לוטרה), מזונות שונים (ראש שום), מלבושים שונים (סארי) וציור של לב לבן, שלפי האימוג'יפדיה היה אחד המבוקשים ביותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים