בפעם השנייה: שלמה רודב מונה ליו"ר בזק

רודב יחליף את ממלא המקום הזמני, דוד גרנות, שמונה לאחר הסתבכותו של שאול אלוביץ' בתיק 4,000 ● היו"ר החדש כבר כיהן בתפקיד בין 2007 ל-2010

שלמה רודב, יו"ר בזק. צילום: אלדד רפאלי

דירקטוריון בזק אישר הבוקר (ב') את מינויו של שלמה רודב ליו"ר דירקטוריון החברה. רודב יחליף את ממלא המקום הזמני, דוד גרנות, שכיהן בתפקיד בעשרת החודשים האחרונים. גרנות, שימשיך לכהן כדירקטור בחברה, החליף את שאול אלוביץ', שהסתבך בתיק 4,000, הוא פרשת בזק.

החברה ממשיכה לנסות ולהתאושש מהמשבר שפקד אותה לאחר פרוץ הפרשה, שבמסגרתה נעצרו, בין היתר, אלוביץ' וסטלה הנדלר, המנכ"לית דאז של בזק, בחשד לביצוע עבירות פליליות, בהן עבירות על חוק ניירות ערך, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש הליכי משפט, מתן שוחד והפרת אמונים. על פי החשד, אלוביץ' אף סיפק לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהיה אז גם שר התקשורת סיקור אוהד באתר וואלה, שאף הוא נמצא בבעלותו, בתמורה להטבות רגולטוריות. רשות ניירות ערך, שחוקרת את הפרשה, המליצה על הגשת כתבי אישום נגד אלוביץ', הנדלר, שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, ורון אילון, מנכ"ל yes.

דרכו של רודב ליו"רות בזק נסללה בין היתר לאחר שגרנות הודיע בחודש שעבר כי הוא פורש מהמרוץ לתפקיד. היו"ר החדש כבר כיהן בתפקיד בין השנים 2007 ל-2010, וחוזר כעת לכיסאו המוכר.

עם המינוי אמר רודב: "אני שמח מאוד לחזור לתפקיד יו"ר בזק ולהיות חלק מהקבוצה. יחד עם עובדי הקבוצה בכל אחת מהחברות שלה, נעמוד בכל המשימות המורכבות שלפנינו".

גרנות הוסיף כי "בתקופת זמן קצרה יחסית, אך אינטנסיבית מאין כמוה, כממלא המקום הזמני של יו"ר בזק, למדתי להכיר לעומק את הקבוצה, פעילותה ועיסוקיה. מדובר בחברה מהטובות במשק הישראלי. אני משוכנע שרודב, ביחד עם הרכב הדירקטוריון החדש, יובילו אותה בדרך הנכונה ולהמשך ההצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים