על רקע תיק 4,000: סטלה הנדלר פורשת מניהול בזק

הנדלר תמשיך לעבוד בבזק עד 1 ביולי, ותפרוש לאחר חמש שנות כהונה בתפקיד ● לדבריה, "לקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו - זהו הדבר הנכון לעשות מבחינתי האישית ומבחינת בזק"

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק. צילום ארכיון: ינאי יחיאל

סטלה הנדלר הודיעה על פרישתה מבזק ב-1 ביולי השנה, לאחר חמש שנים בתפקיד המנכ"לית – כך מסרה החברה היום (ב'). הנדלר פורשת על רקע החשדות הכבדים נגדה לביצוע עבירות פליליות בתיק 4,000, הוא פרשת בזק, שבגינן אף הייתה עצורה. בשלב זה לא נמסר מי יחליף אותה בתפקיד.

״לאחר שהשלמתי קדנציה של חמש שנים בבזק ולקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו, החלטתי לפרוש מתפקידי. זהו הדבר הנכון לעשות – הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק״, מסרה הנדלר ליו"ר הזמני של החברה, דוד גרנות, במכתב שבו הודיעה על פרישתה.

הנדלר עוזבת את בזק לאחר שהגיעה לסיכום עם דירקטוריון החברה, על רקע החשדות הכבדים לביצוע עבירות על חוק ניירות ערך, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש הליכי משפט, מתן שוחד והפרת אמונים בתאגיד. כמו כן, היא חשודה במעורבות בהפעלת הלחצים מצד ראשי בזק על וואלה! להטיית הסיקור באתר לטובתם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו, שרה.

יצוין כי הנדלר נכנסה לתפקיד המנכ"לית ב-2013 והחליפה את אבי גבאי, כיום יו"ר המחנה הציוני. היא הגיעה לתפקיד לאחר ששימשה במשך כשנתיים כיו"רית הדירקטוריון של HOT. קודם לכן היא ניהלה את קווי זהב, שבמהלך כהונתה בתפקיד מוזגה לתוך סמייל, שהייתה בבעלותו של שאול אלוביץ', עד לא מכבר בעל השליטה בבזק והחשוד המרכזי בתיק 4,000.

במהלך כהונתה האיצה בזק את פריסת הסיבים האופטיים וכיום הם מגיעים ל-1.6 מיליון בתי אב. כמו כן, החברה נכנסה בתקופתה לתחומים חדשים, כמו הסייבר והאינטרנט של הדברים.

הנדלר אמרה כי "בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר, והיא ערוכה היטב כדי לשמור על מיצובה בעתיד. אני שמחה שהייתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה. אני מאמינה שבזק חייבת לשמור על מעמדה כחברת תשתיות התקשורת הלאומית של ישראל, ולשם כך היא נדרשת להפוך לקבוצת תקשורת מודרנית, שמספקת סל שירותים שלם".

גרנות אמר שהנדלר "השכילה לנתב את בזק לפיתוח תחומי פעילות חדשים, תוך שהיא פועלת בסביבה תחרותית מאתגרת ותחת מגבלות לא פשוטות״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים