טלפוניקה ברזיל תטמיע מערכות של סרגון הישראלית להרחבת תשתית ה-LTE במדינה; ההיקף: 6 מ' ד'

מפעילת הסלולר הגדולה ביותר בברזיל תטמיע את מערכות סרגון כחלק מהמעבר לטכנולוגיית G4/LTE, במטרה לשדרג את הרשת הסלולרית שלה ולשפר את חווית המשתמש לקראת משחקי גביע העולם בכדורגל שייערכו בקיץ הבא

טלפוניקה (Telefonica) ברזיל תטמיע מערכות של סרגון (Ceragon) הישראלית להרחבת תשתית ה-LTE במדינה. היקף הפרויקטים, שיבוצעו על ידי אינטגרטורים שונים ברחבי המדינה, עומד על 6 מיליון דולרים. ההטמעה צפויה להסתיים בסוף השנה.

טלפוניקה, הפועלת בברזיל תחת המותג Vivo, היא מפעילת הסלולר הגדולה במדינה עם יותר מ-91 מיליון מנויים. כחלק משדרוג הרשת הארצית של טלפוניקה בברזיל והמעבר לטכנולוגיית G4/LTE, תספק סרגון את הפתרונות האלחוטיים שלה, כמו גם שירותי התקנה ותמיכה.

סרגון מבצעת פרויקטי תקשורת עבור טלפוניקה ברזיל כבר כמה שנים באמצעות OEM, ומתחילת 2012 היא מספקת את פתרונותיה בצורה ישירה. פתרונות סרגון, המבוססים על משפחת מוצרי FibeAir, מאפשרים לדבריה להרחיב את קיבולת הרשת עד פי ארבעה בהשוואה למוצרים מתחרים. בין הפתרונות המשולבים בפרויקטים אלה המתמקדים ב-Short Haul, משמע, סלילת עורקים של עד 10 ק"מ: ה-FiberAir IP-10G ,RFU-C וכן NetMaster, שהיא מערכת הניהול של סרגון לתכנון רשתות ועורקי תקשורת, סקרי תדרים, סקרי אתרים, זיהוי קו ראיה, התקנה, אספקה, שימור, תמיכה וכן הלאה.

פתרון FiberAir IP-10G. סרגוןפתרונות סרגון יסייעו לשדרג את הרשת הסלולרית של טלפוניקה בברזיל וישפרו את חווית המשתמש. זהו חלק מהמאמץ של טלפוניקה, כמו יתר המפעילים בברזיל, להכנת רשתות התקשורת שלהן לקראת משחקי גביע העולם בכדורגל שייערכו במדינה בקיץ הבא.

משחקי גביע העולם, כמו גם האולימפיאדה ב-2016, מהווים כיום את המניע המרכזי לצמיחת שוק הטלקום הברזילאי. שוק זה צפוי השנה להניב הכנסות של כ-117 מיליארד דולרים. הממשלה הברזילאית תומכת במאמץ הלאומי להכין את הקרקע לקראת אירועי הספורט, ומעודדת חברות להשקיע בשדרוג רשתות התקשורת ושירותי הפס הרחב ברחבי המדינה.

"נשיג את היעד לכיסוי LTE מלא בכל המדינה, עוד לפני תחרויות גביע העולם בכדורגל ב- 2014", אמר לאונרדו קפדוויל, מנהל תחום הרשתות בטלפוניקה ברזיל.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, הוסיף על כך: "מפעילות הסלולר בברזיל נמצאות במירוץ נגד הזמן, והן פועלות במרץ להטמיע רשתות תקשורת מתקדמות עד קיץ 2014".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים