סוני השיקה את הטאבלט החדש מסדרת Xperia Z בישראל

הטאבלט החדש שהושק אתמול (ב') מצויד במסך מגע בגודל 10.1 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח 2 ג'יגה-בייט, זיכרון איחסון בנפח 32 ג'יגה-בייט ומצלמת 8.1 מגה-פיקסל ● בנוסף, תומך המכשיר ב-LTE ובתקן NFC ● הטאבלט שצפוי להגיע למדפים באמצע חודש יוני חסין למים ולאבק ● מחיר משוער: 2690 שקלים

ישפאר, יבואנית סוני (Sony) בישראל, השיקה אתמול (ב') טאבלט חדש חסין למים ולאבק. הטאבלט החדש עונה לשם Xperia Z, בדיוק כפי שנקרא סמאטרפון הדגל של החברה. המכשיר הוצג לראשונה בתערוכת MWC 2013 שנערכה בתחילת השנה בברצלונה, והוא צפוי להגיע למדפי החנויות בישראל באמצע חודש יוני.

הטאבלט החדש מצויד במסך מגע בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציית 1920×1200, מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ של קוואלקום (Qualcomm) מדגם Snapdragon S4 Pro APQ8064, זיכרון RAM בנפח 2 ג'יגה-בייט וזיכרון איחסון בנפח של 32 ג'יגה-בייט. בנוסף כולל ה-Xperia Z מצלמה אחורית ראשית ברזולוציה של 8.1 מגה-פיקסל עם חיישן ה-Exmor R של החברה שנועד לשפר גם את יכולת הצילום בחושך והוא תומך ב- LTE ובתקן NFC. אורך חיי הסוללה של הטאבלט לפי סוני הוא עד 10 שעות עבודה בצפייה בוידיאו ועד 8 שעות עבודה בגלישה ברשת האינטרנט באמצעות WiFi.

אחד הדברים הבולטים במכשיר אלו הן המידות ובעיקר העובי. הטאבלט החדש של סוני הוא אחד הדקים שניתן למצוא היום בשוק עם עובי של 6.9 מילימטר בלבד ומשקלו 495 גרם. ה-Xpria Z החדש מתממשק גם עם סדרת מסכי ה-Smart TV החדשים של סוני שהושקו אף הם אתמול בישראל, צפוי להגיע כאמור באמצע חודש יוני למדפים ומחירו המשוער יהיה כ-2690 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים