שירות musix של פלאפון – מעכשיו גם באפליקציה לחלונות פון 8

האפליקציה זמינה להורדה ללקוחות כל החברות בישראל, שברשותם סמארטפון מבוסס חלונות פון 8, ללא קשר לחברת הסלולר אליה הם משתייכים ● הורדת האפליקציה עצמה הינה חינמית אך השירות כרוך בתשלום של 19.9 שקלים בחודש ● "אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "אנו גאים להנגיש את מיוזיקס, שירות המוסיקה הגדול בישראל, לציבור הרחב וכעת גם לבעלי מכשירים מבוססי חלונות פון"

מיוזיקס (MUSIX), שירות המוסיקה של פלאפון מתרחב. מעתה הוא יהיה נגיש גם כאפליקציה לחלונות פון (Windows phone) בגרסה 8. האפליקציה זמינה להורדה ללקוחות כל החברות בישראל, שברשותם סמארטפון מבוסס חלונות פון 8 , זאת, ללא קשר לחברת הסלולר אליה הם משתייכים. לפי פלאפון, זו האפליקציה המוסיקלית הראשונה שהושקה בישראל עבור חלונות פון 8. הורדת האפליקציה עצמה הינה חינמית אך השירות כרוך בתשלום של 19.9 שקלים בחודש.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "אנו גאים להנגיש את מיוזיקס, שירות המוסיקה הגדול בישראל, לציבור הרחב וכעת גם לבעלי מכשירים מבוססי חלונות פון, כדוגמת לומיה של נוקיה (Nokia), אטיב של סמסונג (Samsung), ועוד. מיוזיקס הוא שירות ייחודי בארץ ובעולם, המשלב מודל של 'צרוך כפי יכולתך' המותאם במיוחד לצריכת מוסיקה דיגיטלית. בנוסף, הוא כולל ממשק משתמש מתקדם ונוח לשימוש במכשירים מתקדמים, התומכים בחוויית מוסיקה עשירה וסנכרון אוטומטי בין האינטרנט למכשיר הסלולרי. היתרון המשמעותי במיוזיקס הוא, שלאחר הורדת התוכן, כל השירים והאלבומים נשמרים על המכשיר וניתן להאזין להם ללא חיבור לרשת, בכל מקום ובכל זמן, גם בעת טיסה או בחו"ל, ללא צריכת דטה נוספת".

מיוזיקס מונה כיום מעל מיליון שירים, מתוכם כ-50 אלף שירים עבריים ב-22 ז'אנרים שונים ועשרות לייבלים מובילים מקומיים ולועזיים. מודל השימוש בשירות מתבסס על "צרוך כפי יכולתך" בתשלום חודשי קבוע של 19.9 שקלים בחודש – ללא התחייבות, המאפשר האזנה לשירים הן במחשב והן בסלולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים