iPhone

באג שהתגלה במכשירי iPhone ו-iPod Touch מאפשר להגיע להודעות דוא"ל שנמחקו לכאורה

הבאג, שמתואר בסרטון שפורסם ביו-טיוב, גורם לכך שמנוע החיפוש מציג שורות נושא של הודעות שנמחקו, וגם את גוף ההודעה - אפילו לאחר שמרוקנים את סל המיחזור של המכשיר ● נראה, כי הבאג קשור למנוע החיפוש Spotlight, שנוסף לגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה שבמכשירי iPhone של אפל

אפל: מקרי התפוצצות מכשירי ה-iPhone וה-iPod – "אירועים חריגים"

בדיווח שמסרה לאיחוד האירופי, כתבה אפל, כי התפוצצויות המכשירים שאירעו לאחרונה לא מעידים על בעיה כללית ● החברה חוקרת את המקרים ותעשה בדיקות לאיתור מקור הבעיה, ככל שתידרשנה ● האיחוד פנה ל-27 המדינות החברות בו, כדי שתדווחנה לו על מקרים דומים

תביעה נגד אפל ו-AT&T: מכשירי ה-iPhone בארה"ב אינם תומכים בהודעות MMS

למרות שגרסה 3.0 למערכת ההפעלה של מכשירי iPhone תומכת בהודעות MMS, הרי שהרשת של AT&T, שעדיין נהנית מבלעדיות על מכשירים אלה בארה"ב, תתמוך בהודעות מסוג זה רק בסוף הקיץ ● ההערכה היא, כי לפחות 10,000 בני אדם יצטרפו לתביעה

RSA השיקה התקן תוכנה ייעודי לאבטחת מכשירי iPhone

ההתקן, RSA SecurID, מאפשר שימוש ב-iPhone ככלי אימות, ולפי החברה – מספק בכך אימות כפול וחסכוני ליישומים ולמשאבים הארגוניים ● הוא מתוכנן לייצר סיסמה חד פעמית (OTP) שמשתנה מדי 60 שניות - מה שמאפשר גישה מאובטחת למשאבים וליישומים של הארגון

שני מיליארד מכשירים ישנים בעולם

סקירה: השבוע בסלולר

פרטנר ואילן בן דב תופסים את הכותרות הראשיות ● נתח השוק של נוקיה יורד, למרות שהיא עדיין מובילה את השוק ● אפל כורתת ברית שלום עם קהילת המפתחים, אבל מתמודדת עם מקרים נוספים של נגני iPod מתפוצצים

גרטנר: מכירות הסלולר ירדו ב-6% ברבעון השני של 2009; מכירות הטלפונים החכמים צמחו ב-27%

על פי נתוני חברת המחקר, מכירות הטלפונים הניידים הסתכמו ב-286.1 מיליון יחידות, מתוכם כ-40 מיליון מכשירים חכמים ● נוקיה היא עדיין יצרנית הסלולר המובילה, עם נתח של 36.8% מהשוק, אך מרבית מכירותיה הם של מכשירים פשוטים יחסית ● סמסונג ו-LG נהנו מרבעון חזק במיוחד, ומכרו כ-55 מיליון וכ-30.5 מיליון מכשירים בהתאמה

חדש בארצות הברית: הפקדת המחאות באמצעות iPhone

לקוחות של בנק USAA בארצות הברית יוכלו לצלם את ההמחאות בעזרת המצלמה של המכשיר ולהפקיד אותה בחשבון בתקשורת סלולרית ● מהבנק נמסר, כי הוא מייחס חשיבות רבה באסטרטגיה שלו לביצוע פעולות בתקשורת סלולרית, וכי בכוונתו להציע בהמשך השנה אפשרות דומה למשתמשי בלקברי

דו"ח: אפל שווה 32% משוק הטלפונים החכמים על פי מדד הרווח התפעולי

חברת המחקרים ברנשטיין מעריכה, כי במחצית הראשונה של 2009 הסתכם הרווח התפעולי של אפל בשוק זה בכשני מיליארד דולרים ● מכירות הטלפונים החכמים בתקופה זו בכלל השוק הסתכמו בכ-65.79 מיליארד דולרים ● טוני סאקונגי, אנליסט בברנשטיין: "עם ה-iPhone ועם חנות היישומים שלה, אפל ביססה אקו-סיסטם שההיסטוריה מוכיחה, כי קשה מאוד להתגבר עליה"

אירועים קרובים