באג שהתגלה במכשירי iPhone ו-iPod Touch מאפשר להגיע להודעות דוא"ל שנמחקו לכאורה

הבאג, שמתואר בסרטון שפורסם ביו-טיוב, גורם לכך שמנוע החיפוש מציג שורות נושא של הודעות שנמחקו, וגם את גוף ההודעה - אפילו לאחר שמרוקנים את סל המיחזור של המכשיר ● נראה, כי הבאג קשור למנוע החיפוש Spotlight, שנוסף לגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה שבמכשירי iPhone של אפל

באג שנתגלה בגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה שבמכשירי iPhone של אפל (Apple) מאפשר, ככל הנראה, לחפש גם בהודעות דואר שלכאורה נמחקו סופית. הבאג, שמלבד במכשירי iPhone קיים גם בנגני iPod Touch, מתואר בסרטון שפורסם באתר יו-טיוב (YouTube) על ידי משתמש בשם מאט ג'נסן. ג'נסן גילה את הבאג במכשיר iPod Touch מהדור השני, שבו הותקנה גרסה 3.0 של מערכת ההפעלה. בסרטון ניתן לראות כיצד מנוע החיפוש מוצא הודעות שנמחקו על ידי ג'נסן לפני חודשים רבים.

נראה, כי הבאג קשור למנוע החיפוש Spotlight שנוסף לגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה שבמכשירי iPhone של אפל. מנוע החיפוש מציג שורות נושא של הודעות שנמחקו, ואף את גוף ההודעה – אפילו לאחר שמרוקנים את סל המיחזור של המכשיר.

"ההודעות שנמחקו נשמרות במקום כלשהו במכשיר, אך ניתן להגיע אליהן רק דרך מנוע החיפוש. מדובר בבאג שפוגע באבטחה ויש לקוות שחברת אפל תתקן אותו בגרסאות הבאות", אמר ג'נסן.

לא ניתן היה לקבל את תגובת אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים