אפל מגיבה להתקפות: יישום Google Voice פוגם בחוויית השימוש ב-iPhone

על פי ענקית המיחשוב, היישום של גוגל מחליף את היכולת הבסיסית ביותר של המכשיר כטלפון נייד, כמו גם את ממשק המשתמש שלו, ויוצר תשתית שונה לשיחות קוליות, משלוח הודעות טקסט (SMS) ותא קולי ● קתרין נובלי, סגנית נשיא באפל: "בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת, אפל לא פסלה את Google Voice וממשיכה ללמוד אותו"

ענקית המיחשוב אפל (Apple) דיווחה לרשויות בארה"ב בסוף השבוע, כי פסלה את יישום Google Voice ל-iPhone, שעשוי לאתגר את ספקיות הסלולר ברחבי העולם, משום שהוא "פוגם בחוויית השימוש שמציע ה-iPhone". עוד מסרה אפל בדיווח לרשות התקשורת האמריקנית – ה-FCC, כי היישום של גוגל (Google) מחליף למעשה את היכולת הבסיסית ביותר של המכשיר כטלפון נייד, כמו גם את ממשק המשתמש שלו, ויוצר תשתית שונה לשיחות קוליות, משלוח הודעות טקסט (SMS) ותא קולי.

"בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת, אפל לא פסלה את Google Voice וממשיכה ללמוד אותו", כתבה ל-FCC קתרין נובלי, סגנית נשיא באפל לנושאי ממשל בינלאומיים. המכתב של נובלי נשלח כתגובה לפניית הרשות מהחודש שעבר, שבדקה האם פסילת היישום לא פוגעת בתחרות בשוק הסלולר האמריקני. הבדיקה של ה-FCC לא נוגעת רק לאפל ולגוגל, אלא גם לענקית התקשורת AT&T, שמשמשת גם כחברת סלולר והמשווקת הבלעדית של מכשירי ה-iPhone בארה"ב.

מטעם ה-FCC טרם נמסרה תגובה למכתב של אפל, שהוגש בתאריך היעד האחרון שנתנה לה הרשות – יום ו' האחרון.

יישום הקול של גוגל, שנכנסה בעצמה לשוק הסלולרי בשנה שעברה עם השקת מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), נחשב בעיני רבים כאיום תחרותי על תעשיית הסלולר המסורתית, בכך שהוא מספק את השירותים המקובלים בתעשייה אך על גבי רשת האינטרנט, באמצעות Wi-Fi. ימים יגידו האם מדובר באיום סרק, או ביישום שיישנה את האופן בו צרכני הסלולר משתמשים במכשיריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים