Intel
סין, AI וכמובן, אנבידיה – סיכום השנה בחומרה
אנבידיה המשיכה להוביל את שוק החומרה ל-AI, אסוס חזרה דור אחד לאחור בייצור לוחות אם וליסואן היא שם שפחות שמעו עליו מחוץ לסין, אבל היא הובילה את אחת המגמות החשובות של השנה
אנבידיה החליטה לא להשתמש בתהליך הייצור הנוכחי של אינטל
ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה ביצעה בדיקות היתכנות לשימוש בתהליך הייצור הנוכחי של החברה, Intel 18A
אחרי חמש שנים: אפל חוזרת לייצר מעבדים באינטל
אינטל תספק קווי ייצור עבור המעבדים הבסיסיים שנמצאים ב-MacBook Air וב-iPad Pro ● אפל תמשיך לייצר את רוב המעבדים שלה אצל המתחרה, TSMC
אינטל: "WiFi 8 – תקן אלחוטי לעידן ה-AI"
בעוד שהתקנים האלחוטיים החדשים הקודמים התמקדו בקפיצה בביצועים אל מול התקנים הקיימים, WiFi 8 יתמקד בצרכים שמביאה איתה הבינה המלאכותית
ה-"בוס" של ה-AI באינטל עובר ל-OpenAI; המנכ"ל יחליף אותו בעצמו
פרופ' סאחין קטי, שמונה לתפקיד רק לפני חצי שנה, ינהל את תחום התשתיות בחברה של סם אלטמן ● מנכ"ל אינטל, ליפ בו-טאן, ינהל אישית את הפעילות ● בנוסף, OpenAI לא תקנה שבבים מאינטל
מיריבות לשותפות: איך אנבידיה ואינטל ישנו את עולם ה-AI?
ההסכם החדש בין אינטל לאנבידיה הוא לא עוד הסכם שותפות בין שתי חברות, אלא רעידת אדמה, שיכולה לגרום לשינויים טקטוניים בתחום הבינה המלאכותית, ואולי גם בעולם הטכנולוגיה בכללותו ● כיצד?
סיכום שנה: פנו דרך למלכת ה-AI
תשפ"ה הייתה עוד שנה טובה לאנבידיה, שרק היום (ה') ביצרה את מעמדה עם שותפות חדשה עם אינטל ● נראה שגם הרגולטורים הסיניים לא יצליחו לשנות את המצב ● ומה עם אנבידיה ישראל?
אנבידיה ואינטל יפתחו ביחד תשתיות AI ומוצרי מחשוב אישי
במסגרת המהלך, אנבידיה תשקיע חמישה מיליארד דולר במניות של אינטל ● המשקיעים מקפיצים את שער המנייה של ענקית השבבים



