אפל
תלונות נגד אפל באירופה: עוקבת אחר התנהגות משתמשי iPhone
המרכז האירופי לזכויות דיגיטליות (NOYB) הגיש שתי תלונות נגד אפל בטענה, כי הכלי של אפל לזיהוי עבור מפרסמים מפר את חוקי האיחוד ומשמש למעשה כ"עוגיית" מעקב
מתכננים לרכוש iPhone 12? חכו קצת
בימים האחרונים מוצף ערוץ applesupport@ בטוויטר בהודעות של משתמשים על תקלות בפונקציית הודעות ה-SMS במכשירי iPhone 12 ● דיווחים גם על חוסר תגובתיות במסך הנעילה בדגם iPhone 12 Mini ● אפל עדיין לא מגיבה
טיפול בסיוטי לילה פוסט טראומטיים בעזרת אפליקציה לשעון אפל
מינהל המזון והתרופות האמריקני אישר למכירה את אפליקציית NightWare, שנועדה לטפל בסיוטי לילה פוסט טראומטיים
לא עוד אינטל: אפל השיקה מחשבי Mac שנושאים שבב מבוסס Arm
אפל הכריזה אמש באירוע מקוון שערכה על שלושה מחשבי Mac חדשים, שגולת הכותרת שלהם היא מערכת השבבים Apple Silicon פרי תכנונה, המבוססת על ארכיטקטורת Arm, שזכתה לשם Apple M1
אפל פתחה "סטודיו" ל-iPhone 12
החברה מציעה דף אינטרנט, שבעזרתו ניתן לתכנן מארזים וארנקים שונים לאחד מארבעת המכשירים החדשים, תוך שימוש בטכנולוגיית ה-MagSafe שהיא השיקה באחרונה
אפל תשלם חצי מיליארד דולר על הפרת זכויות
בית משפט מחוזי בארה"ב פסק כי אפל תשלם 502.8 מיליון דולר לחברת VirnetX בשל הפרה של קניין רוחני הקשור ל-VPN, בתום סאגה של יותר מ-10 שנים
דפדפן אדג' של מיקרוסופט מוסיף לצבור תאוצה
הענקית מרדמונד ממשיכה לפלס את דרכה ולהזיז יריבים במלחמות הדפדפנים, כאשר היא בונה נתח שוק גדול יותר ל-Edge - דפדפן חדש יחסית שהוציאה, ושהחששות סביב סיכויו להפוך לפופולרי היו גדולים
טראמפ או ביידן: מי יהיה טוב יותר להיי-טק?
עם ההגעה לקו הגמר של המירוץ לנשיאות ארה"ב 2020 היום, עולה גם השאלה מי מהמתמודדים - ג'ו ביידן הדמוקרט או דונלד טראמפ הרפובליקן והנשיא המכהן - יעשה הכי טוב לתעשייה לענקיות הטק?




