שער הדולר
רגע לפני שהולכים לבחירות: האם הח"כים יפעלו למען ההיי-טק?
נושאים שקשורים להיי-טק, כגון AI, חוק הסייבר ושער הדולר, נמצאים על שולחנם של הח"כים במושב הקיץ, שנפתח השבוע, אולם לקראת בחירות, קשה להניח שהם יהיו בראש סדר העדיפויות שלהם ● ובכל זאת, מה צפוי להתקדם?
הגולם קם על יוצרו: האם עוצמת השקל תכריע את היי-טק הישראלי?
חוזקו של השקל מול הדולר עלול לחתוך את חיי הסטארט-אפ הישראלי בשליש, כך טוען אביעד שורק, משנה למנכ"ל חברת FAI, במאמרו - מדוע?
"שער הדולר הנמוך – איום על ההיי-טק הישראלי"
"התחזקות השקל גורמת לפגיעה של יותר מ-20% ברווחיות חברות ההיי-טק", אמר נשיא התאחדות התעשיינים, אברהם (נובו) נובוגרוצקי ● הוא הזהיר שאם המצב יימשך, עלולים להיגרם הפסדים של מיליארדי שקלים
"היחלשות הדולר שוחקת את רווחי יצוא הטק – ולממשלה אין זמן לזה"
"אם לא תהיה התמודדות עם המגמה יש חשש לאובדן שווקים, השקעות ועובדים מיומנים", מזהיר אברהם נובוגרוצקי, יו"ר התאחדות התעשיינים ● מנכ"לי היי-טק זועמים שהממשלה לא מטפלת במצב, בתירוצים שונים, ומזהירים ממשבר
"המשך הירידה בשער הדולר יביא לאסון להיי-טק הישראלי"
אבי טראוב, מנכ"ל איגוד ההיי-טק, חוזה שהמשך המצב הנוכחי יביא להפסד של 30 מיליארד שקלים לההיי-טק הישראלי, ולהרס של הענף ● לדבריו, רק הממשלה יכולה להציל את המצב, והוא קורא לחברות ההיי-טק להפעיל עליה לחץ
הרבעון של מג'יק: קיפאון בהכנסות, עלייה ברווח הנקי
החברה מדגישה את ההשפעה של העלייה התלולה של השקל על תוצאותיה ומורידה את תחזית ההכנסות
מחקר: מהו האיום המשמעותי ביותר על ההיי-טק – לפי ראשי החברות?
שתי הבעיות הגדולות שניצבות בפני ההיי-טק הישראלי הן שער הדולר הצונח והמחסור הגובר בכוח אדם ● מחקר של התאחדות התעשיינים מגלה איזו מהן חמורה יותר על פי בכירים בענף
תעשיית ההיי-טק: ירידת שער הדולר היא מגיפה, ועל הממשלה לפעול מיידית
בכירי המנכ"לים בתעשיית ההיי-טק בישראל, בהובלת התאחדות התעשיינים, פרסמו הבוקר קריאה דחופה לראש הממשלה ושר האוצר לנקוט במעשים מיידים לסיום "מגיפת הדולר"



