קוואלקום
משיבה אש: HP הודיעה שלא תייצר טאבלטים מבוססי Windows 8 RT
ענקית המיחשוב, שכבר הודיעה לפני מספר חודשים שהיא מחכה ליציאתה לאוויר של חלונות 8 כדי להשיק שורה של טאבלטים עסקיים, תסתפק רק בכאלה שמצוידים במעבדי x86, כאשר נכון לעכשיו מדובר במעבדי אינטל בלבד ● משמעות הדבר היא, כי HP החליטה שלא להתמודד בשוק הטאבלטים הבינוני ומטה, שוק שמבוסס בעיקר על מעבדי ARM ● "המערכת האקולוגית המבוססת של יישומי x86 מספקת את חוויית הלקוח הטובה ביותר בזמן זה, וגם בעתיד המיידי", מסרה דוברת החברה, מרלן סומאק
AT&T רכשה את תחום התדרים של קוואלקום תמורת 1.9 מיליארד דולרים
תחום התדרים הנוסף של 700 מה"ץ התפנה לאחר שקוואלקום סגרה את שירות FLO TV והוא מכסה למעלה מ-300 מיליון בני אדם ברחבי ארה"ב ● AT&T הודיעה כי תשתף פעולה עם חברת קוואלקום ביישום הטכנולוגיה, לאחר שיפותחו מכשירים וציוד רשת שתומכים בתחום התדרים החדש




