מהיום בחנות היישומים של גוגל: מכשירי גלקסי S4 ו-HTC One עם התקנת אנדרואיד בגרסה נקייה

מדובר בגרסאות מיוחדות של הגלקסי S4 של סמסונג ושל ה-One מבית HTC שמערכת ההפעלה המותקנת בהם היא נקייה, כלומר, ללא הממשקים המיוחדים עמם הם מגיעים בדרך כלל ● הם מוצעים למכירה עם גרסת האנדרואיד המעודכנת ביותר - 4.2.2, ללא כל תוספות ● זמינים בינתיים רק בחנות של גוגל בארצות הברית ● מחירים: 649 דולרים לגלקסי S4 ו-599 דולרים ל-HTC One

Google Play, חנות היישומים של גוגל (Google) למכשירי האנדרואיד (Android), מציעה החל מהיום (ג'), שני טלפונים חדשים לצד מכשירי הנקסוס (Nexus) של החברה. מדובר בגרסאות מיוחדות של הגלקסי S4 של סמסונג (Samsung) ושל ה-One מבית HTC. הסיבה בגללה הם מוצעים בחנות היישומים של גוגל, טמונה בעובדה שמערכת ההפעלה המותקנת בהם היא נקייה, כלומר, ללא הממשקים המיוחדים עמם הם מגיעים בדרך כלל, ובגרסת האנדרואיד המעודכנת ביותר – 4.2.2, ללא כל תוספות.

גוגל הכריזה על המהלך בכנס המפתחים האחרון שלה, Google I/O 2013, ומדובר במכשיר זהה לחלוטין מבחינת חומרה לדגם של הגלקסי S4 הרגיל שנמכר כיום בארצות הברית, שמבוסס על מעבד ה-Snapdragon 600 מרובע הליבות של קוואלקום (Qualcomm). זאת, לעומת מעבד ה-Exynos 5 Octa שמשולב במכשיר הנמכר ברוב חלקי העולם – כולל בישראל. האישור לגבי ה-One הגיע מכנס D11 של האתר הטכנולוגי AllThingsD, וגם במקרה הזה מדובר בטלפון זהה.

השימוש בגרסת אנדרואיד נקייה מבטיח מצד אחד, חוויית משתמש כפי שגוגל התכוונה שהיא תהיה וכפי שהיא ציינה, אך מצד שני, רבות מהיכולות המיוחדות של המכשירים לא יהיו זמינות בטלפונים בגרסת הגוגל שלהם. בדומה למכשירי הנקסוס, הם יזכו לעדכונים מיידיים של מערכת ההפעלה ברגע שיהיו כאלו זמינים. בנוסף, שני המכשירים יגיעו עם תהליך אתחול (Bootloader) פתוח.

ה-S4 וה-One זמינים כבר בחנות של גוגל בארצות הברית, ובינתיים רק שם. המחירים הם 649 דולרים לגלקסי S4 ו-599 דולרים למכשיר של HTC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים