נס

יעל בן יפת, מועצת עיריית ת"א: "מערכת מחו"ג חרגה מהתקציב משמעותית – ועדיין לא עובדת"

לדברי חברת סיעת עיר לכולנו, "העובדים 'תקועים' עם המערכת עד אמצע הלילה ולמרות זאת הם אינם מסוגלים לעבוד עימה" ● עיריית תל אביב-יפו אישרה את דבר החריגות בתקציב, וציינה, כי "המערכת נמצאת בשלבי יישום ראשוניים המלווים בקשיים ובתקלות, כצפוי ממערכת טכנולוגית חדשה ומורכבת" ● לא התקבלה תגובת נס ישראל לדברים

גדי גילאון, סמנכ"ל מערכות מידע בפרטנר: "גם ב-2010 – בתקציבי ה-IT לא יישפך הכסף כמים"

"יש יותר מדי אופטימיות בשוק", התריע מנמ"ר פרטנר בפאנל מנמ"רים וספקים שנערך בכנס ● קבע: "המנמ"רים התרחקו מכלכלה רציונלית ומעקרונות הכלכלה הבסיסית, ואז הגיע המשבר ופיטרו עובדים וכך איבדו ידע"

בלעדי: ההוצאה לפועל תחליף את מערכת ה-ERP שלה בפרויקט שהיקפו נאמד בכ-3.5 מיליון שקלים

החשב הכללי אישר השבוע לטלדור, יבמ ונס לבצע את השדרוג ללא מכרז ● הסיבה: בעקבת הפיכת ההוצאה לפועל לגוף עצמאי, מערכת סאפ לעסקים קטנים שפעלה שם, קרסה והיה צורך דחוף לשדרג למערכת סאפ גדולה יותר

המכנה המשותף

מה הקשר בין מערכות ה-ERP בחברת החשמל ובמשרד הבריאות לרשת ריגול אלקטרונית שמקורה כנראה בסין? ● התשובה: מיחשוב, או אולי בעצם היעדרו

חברת החשמל סיימה את הטמעת מערכת הסאפ; ההיקף: מאות מיליוני שקלים

פרויקט הטמעת המערכת נמשך כמה שנים, והשתתפו בו חלק מאנשי ה-IT בחברת החשמל, מאות עובדי נס, ביניהם צוותי מיישמים, הסבות, מדריכים, מטמיעים, תשתיות ומומחי פתרונות מתקדמים ● המערכת עתידה לשרת כ-4,000 משתמשים, וכוללת מודולים של משאבי אנוש, כספים, תקציב ובקרה, לוגיסטיקה, מלאי, רכש ומכירות

נס קיבלה מגן הערכה מעמותת חומ"ש

עמותת חומ"ש - החטיבה השיקומית של העובדים הסוציאליים בישראל - העניקה לאפי קוטק, נשיא נס ישראל, את המגן על אכפתיות ונתינה רבת שנים של עובדי החברה ומנהליה לאנשים עם נכויות, על תרומה לאיכות חייהם וסיוע להם לניהול חיים עצמאיים על ידי שילובם התעסוקתי בחברה, והקניית כלים ללימוד שימושי המחשב בקורסים שמוצעים במיוחד עבורם

אירועים קרובים