משבר הקורונה
ליפט מוכרת את חטיבת הרכב האוטונומי שלה לטויוטה תמורת 550 מיליון ד'
על רקע הפגיעה הקשה במשבר הקורונה, ליפט מוכרת את חטיבת הרכב האוטונומי שלה ● המכירה תסייע לה להגיע לרווחיות מהר יותר ולהפחית את הוצאות התפעול ● החטיבה תשולב בחברה בת של טויוטה שמתמחה במחקר ופיתוח בתחומים כמו רכבים אוטונומיים, רובוטיקה וערים חכמות
החמצה של הזדמנות חד פעמית לצמצום המחסור בכוח אדם
למרות התוכניות לצמצם את המחסור בכוח אדם בהיי-טק דווקא בתקופת הקורונה, ההזדמנות הזאת הוחמצה - בגלל תנאי החל"ת ומאחר שבתעשייה עדיין לא הפנימו שצריך לשנות את הפרדיגמה שלפיה יש אוכלוסיות שלא מתאימות לתעסוקה בענף
"המענה לאיומי הסייבר: שילוב טכנולוגיות עם מודעות העובדים"
"רק שילוב בין הדרכים יביא להגדלת רמת הגנת הסייבר בארגונים בעידן החדש", אמר גיא מזרחי, סמנכ''ל סייבר בקבוצת רייזון
נמשך המחסור בכוח אדם בהיי-טק – למרות גידול בתקופת הקורונה
למרות מגיפה הקורונה, מספר העובדים בהיי-טק עלה לאורך השנה בשיעור מתון של 0.6%, אבל למרות הגידול במספר העובדים, עדיין יש מחסור כרוני בהון אנושי מיומן - כך עולה מנתוני דו"ח ההון האנושי שמפרסמות רשות החדשנות וסטארט-אפ ניישן סנטרל
"הקורונה – מאיץ העל הכי יעיל לדיגיטל בעולם הבריאות"
פרופ' רן בליצר, מאנשי הרפואה הבולטים בתקופת הקורונה, אמר כי היא "פעלה כמחולל האצה יעיל ואף שמדובר במשבר נוראי, יצאו ממנו, באופן חלקי, גם דברים טובים - בעולם הדיגיטל"
מהן היוזמות שהמנכ"לים יבקשו מהמנמ"רים להוביל אחרי הקורונה?
מה המנכ"לים מצפים מהמנמ"רים לעשות עם היציאה מהמשבר? מה יהיה שונה לעומת העידן שלפני הקורונה? ואילו קשרים על אנשי ה-IT לטוות כדי שזה יצליח?
מייסד אינסייט: "ההיי-טק גדל יותר מדי בקורונה – ויחזור לממדים שלו"
"האיכות והערך של חברות בישראל טובים יותר מבמקומות אחרים", אמר ג'ף הורינג, ממייסדי אינסייט פרטנרס - אחת הקרנות שמשקיעות הכי הרבה כסף בהיי-טק המקומי ● בשיחה עם עיתונאים הוא דיבר על הענף בישראל, השפעת הקורונה והנפקות SPAC



