טרנספורמציה דיגיטלית

פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד-האט. צילום: יח"צ

טור מיוחד של מנכ"ל רד-האט: כך מתכוננים לארגון ההיברידי

ענן היברידי הוא מיזוג של טכנולוגיות קיימות ושל העתיד ● כך גם הארגון ההיברידי: זהו שילוב של ישן וחדש, שיוצר משהו גדול יותר מסכום כל חלקיו

פחות ממחצית הארגונים מאובטחים בהיבטי רובוטיקה

דו''ח חדש שפרמה סייברארק בוחן טכניקות התקפה ומספק עצות מעשיות מחברות שהקדימו לאמץ RPA (מיכון תהליכים רובוטי) לצמצום הסיכונים הכרוכים בגישה פריווילגית למשתמשים שאינם בני אנוש, משמע מכונות

אבנר שטראוס, יו"ר משותף של שטראוס אסטרטגיה.

כיצד לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטלית בממשלה בשנה ללא תקציב?

"התקופה המאתגרת היא הזדמנות לפתוח את הראש ולאפשר תכנון של הטרנספורמציה הבאה במגזר הממשלתי", אמר אבנר שטראוס, מנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי שטראוס ● הוא דיבר במפגש ההשקה של פורום המשפיעים החדש מבית אנשים ומחשבים

מימין: סיגל יעקובי, מ"מ מנכ"ל משרד המשפטים; אלון בן צור, מנכ"ל בינת; יוסי ארואסטי, מנהל מגזר ציבורי ומממשלתי בבינת; וששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים. צילום: יח"צ

משרד המשפטים הטמיע טלפוניית IP בפרויקט במיליוני שקלים

בינת תקשורת הקימה ב-50 שלוחות המשרד מערכת לניהול מוקדים ● 7,000 שלוחות טלפוניות עברו לטכנולוגיית IP מבוססת סיסקו

יו"ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס. צילום: שרון אלון

"השלטון המקומי יוביל את החדשנות הדיגיטלית של מדינת ישראל"

"ראשי ערים מבינים כי עיר חכמה ודיגיטלית היא הדבר הבא, ואנחנו אלו שעושים זאת בפועל כבר כמה שנים" ● דברים אלו אמר הבוקר יו"ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס, בפתיחת הוועידה של המרכז בנושא בתל אביב

פרופ' גדי אריאב, מהפקולטה לניהול ע''ש קולר באוניברסיטת תל אביב. צילום: ניב קנטור

האם המנמ"ר יהפוך למנד"ר – מנהל נכסים דיגיטליים ראשי?

פרופ' גדי אריאב מאונ' תל אביב, שהשתתף בכנס IT Awards 2020 שנערך היום (א'), טוען כי "המסקנה הנחרצת שלי מניתוח מקורות הערך של נכסים דיגיטליים, היא שהדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית חייבים להיות המשימה המהותית דווקא של המנמ"ר"

אירועים קרובים