דיווח: מחשבי Mac יזהו משתמשים לפי מכשיר ה-iPhone שברשותם

על פי ידיעה שפורסמה בבלוג Cult of Mac, כאשר משתמש יעביר מכשיר iPhone שמצויד בטכנולוגיית NFC סמוך למחשב Mac, המחשב יטען מיד את ההגדרות האישיות שלו - כולל סימניות, יישומים ונתונים נוספים שיאוחסנו במכשיר iPhone ● ברגע שהמשתמש ירחיק את ה-iPhone מהמחשב, ישוב זה לפעול לפי ההגדרות הרגילות

האם שבבי NFC (ר"ת Near-field Communication) שיותקנו במכשירי iPhone מהדור הבא ישמשו למשימות נוספות, מלבד תשלומים בטלפון הסלולרי? אכן כן, לפחות על פי ידיעה שפורסמה בבלוג Cult of Mac ונסמכת על מקור אנונימי.

בידיעה נמסר, כי כאשר משתמש יעביר מכשיר iPhone שמצויד בטכנולוגיית NFC סמוך למחשב Mac, יידע המחשב לזהות את המשתמש ויטען מיד את ההגדרות האישיות שלו – כולל סימניות, יישומים ונתונים נוספים שיאוחסנו במכשיר iPhone. זאת, על מנת שהמשתמש יוכל לעבוד במחשב Mac כאילו הוא נמצא מול המחשב האישי שלו, בעבודה או בבית. ברגע שירחיק המשתמש את מכשיר ה-iPhone ממחשב ה-Mac שבו הוא עובד, ישוב המחשב לפעול לפי ההגדרות הרגילות.

בידיעה צוין, כי יכולות אלה נמצאות עדיין בשלבי מחקר, אך הן תואמות לשמועות נוספות, שנסמכות גם על גיוסי כוח אדם שערכה אפל (Apple) בקיץ האחרון. על פי אותן שמועות, החברה הזמינה באוגוסט כמויות גדולות של שבבי NFC מחברת NXP Semiconductor. שבבים אלה מאפשרים להעביר נתונים בתקשורת אלחוטית בטווח קצר מאוד, של כעשרה סנטימטרים. ניתן להעביר את הנתונים הללו, למשל, ממכשיר iPhone לעמדת תשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים