דיווחים: אפל תציג את מערכת ההפעלה החדשה שלה בעוד יומיים

ההערכות בנושא הצגתה של OS X 10.7, שתכונה "אריה", החלו לאחר שבהזמנה לאירוע של החברה שמתוכנן ליום ד' הקרוב, בלט ציור של אריה מאחורי הלוגו של אפל ● גם אם תוצג הגרסה החדשה בעוד יומיים, OS X 10.7 לא תהיה זמינה להתקנה לפני יוני 2011 - אז תערוך אפל את כנס המפתחים העולמי שלה

האם בעוד יומיים תציג אפל (Apple) לראשונה ובאופן רשמי את מערכת ההפעלה הבאה שלה? בהזמנה לאירוע שמתוכנן ליום ד' הקרוב, בלט ציור של אריה מאחורי הלוגו של אפל. כידוע, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה מבית מדרשו של סטיב ג'ובס, OS X 10.7, תכונה "אריה " (Lion). יצוין, כי גם הגרסאות הקודמות של OS X כונו בשמות של חיות ממשפחת החתולים, לרבות נמר, פנתר ועוד.

סיסמת ההשקה שתלווה את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה עבור מחשבי המקינטוש תהיה "Back to Mac". אולם, גם אם תוצג הגרסה החדשה בעוד יומיים, OS X 10.7 לא תהיה זמינה להתקנה לפני יוני 2011 – אז תערוך אפל את כנס המפתחים העולמי שלה.

במסגרת האירוע מחרתיים ייתכן מאוד שתציג אפל גם את הדגמים החדשים של מחשבי המק שהיא מייצרת ומוכרת. הדגמים החדשים, לפי ההערכה, יגיעו עם גרסאות חדשות של iLife ו-iWork – ערכות היצירה והפרודוקטיביות של אפל למחשבי מקינטוש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זהר פסוניאן

    מה עם גרסה חדשה ל iShmok, ערכת הפראייריות של שפוטי אפל?

אירועים קרובים