מחקר: ההכנסות בשוק תוכנות האנימציה צפויות לגדול בשש השנים הקרובות ב-146%

הסיבה לגידול הצפוי בשש השנים הקרובות היא העלייה בכמות סרטי התלת מימד בקולנוע ובטלוויזיה, כך קובעת חברת פרוסט אנד סאליבן, שערכה את המחקר ● כ-50 חברות פועלות כיום בשוק, כאשר המובילות הן ניוטק, אדובי ואוטודסק

ההכנסות בשוק תוכנות האנימציה צפויות לצמוח בשיעור של 146% בשש השנים הקרובות – כך עולה ממחקר חדש של פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan). הסיבה לצמיחה, לפי עורכי המחקר, היא הגידול בכמות סרטי התלת מימד בקולנוע ובטלוויזיה.

הכנסות שוק תוכנות האנימציה בעולם ב-2009 עמדו על 332.5 מיליון דולרים. על פי פרוסט אנד סאליבן, צפוי השוק להגיע להכנסות של 820.7 מיליון דולרים ב-2016, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע העומד על 13.8%.

כ-50 חברות פעילות כיום בשוק תוכנות האנימציה, והן מספקות מוצרים לחובבנים ולמקצוענים כאחד. השוק נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: טלוויזיה וקולנוע, פלח שוק המהווה 50% ממנו, עם הכנסות בהיקף 166.3 מיליון דולרים וקצב צמיחה שנתי של 12.8%; משחקי וידיאו, המהווה 30% מהשוק עם הכנסות בהיקף של 99.8 מיליון דולרים וקצב צמיחה שנתי של 9.2%; עסקים ואקדמיה, המהווה 20% מהשוק, עם הכנסות בהיקף של 66.5 מיליון דולרים וקצב צמיחה שנתי של 20.8% – הגבוה ביותר.

טווח מחירי התוכנות בשוק זה נע בין 100 ל-8,000 דולרים. שלוש החברות המובילות בתחום, על פי המחקר, הן ניוטק (NewTek), אדובי (Adobe) ואוטודסק (Autodesk). בפרוסט אנד סאליבן חוזים, כי נתח השוק של אדובי ואוטודסק צפוי להצטמצם, ואילו Maxon מסתמנת כדבר החם הבא בתחום, עם תוכנת Cinema 4D מתוצרתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים