התגלתה פרצת אבטחה שעלולה לאפשר השתלטות על מכשירי iPad ,iPhone ו-iPod Touch

הפרצה במערכת ההפעלה iOS יכולה להעניק לתוקפים שליטה מלאה על המוצר - הזהירו חברות האבטחה סימנטק, Lookout ו-Vupen ● ניצול הפרצה מתבצע באמצעות פיתוי המשתמש ללחוץ על קישור לאתר אינטרנט זדוני בקובץ PDF שהוכן במיוחד לשם כך ● מאפל נמסר, כי הנושא בבדיקה

אשמה. אפל

פרצה שהתגלתה במערכת ההפעלה של מכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad עלולה לאפשר לתוקפים להשתלט על המוצרים הפופולריים של אפל (Apple) – כך מזהירות חברות אבטחה.

הפרצה במערכת ההפעלה iOS יכולה להעניק לתוקפים שליטה מלאה על המוצר – הזהירו חברות האבטחה Lookout, סימנטק (Symantec) ו-Vupen. ניצול הפרצה מתבצע באמצעות פיתוי המשתמש ללחוץ על קישור לאתר אינטרנט זדוני בקובץ PDF שהוכן במיוחד לשם כך.

דוברת אפל, נטלי הריסון, מסרה, כי החברה מכירה את הדיווחים ובודקת את הבעיה.

לאחרונה מתגלות פרצות לא מעטות במכשירים ניידים. מומחי אבטחה הזהירו, למשל, בוועידת אבטחה שנערכה בשבוע שעבר מפני מספר פרצות במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) המיועדת לטלפונים חכמים ומחשבי לוח.

"אין זה מפתיע שפרצות אבטחה מתגלות בתוכנות כה מורכבות", אמר קווין מהפי, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Lookout, שמתמחה במכשירי טלפון. לדבריו, לא ידוע עדיין על ניצול בפועל של הפרצה, אך מאחר שכולם מודעים לה – "הטובים והרעים", כלשונו – יש למהר ולתקנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים