זקוקים לעוזרת? Alexa תנקה עבורכם את הבית

שיתוף פעולה בין אמזון לבין iRobot, יצרנית שואבי האבק החכמים, יאפשר בעתיד הקרוב לשואבים להתחיל לקבל הודעות והוראות קוליות מ-Alexa, העוזרת האישית החכמה של הענקית

Echo של אמזון, הבית של אלקסה. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה בין iRobot, יצרנית שואבי האבק החכמים, לבין אמזון (Amazon) יאפשר בעתיד הקרוב לשואבים להתחיל לקבל הודעות והוראות קוליות מ-Alexa, העוזרת האישית החכמה של אמזון. העזרה הזו כבר שולבה באפליקציה השולטת בקו מוצרי ה-Roomba של iRobot, לסביבת האנדרואיד ו-iOS כאחד.

כעת יוכלו המשתמשים להורות לרובוט להתחיל לעבוד, לעצור לזמן מה או להפסיק לעבוד בכלל תוך שימוש בקולם בלבד. זה אומר שניתן יהיה לשבת במשרד, להציב בסלון את אחד ממוצרי ה-Echo של אמזון, ולתת הוראות ניקוי לרובוט. עוד סיבה שתעזור לכך, היא ש-iRobot הוסיפה לאפליקציית השליטה בשואבים גם יכולת מעקב אחר הביצועים, כולל כמה שטח נוקה, איזה שטח של הרצפה היה הכי מלוכלך, כמה זמן נדרש לניקיון ועוד.

היכולת החדשה הזו של Alexa, שלפי אמזון כבר מציעה למעלה מ-7,000 אפשרויות שונות לנתינת וביצוע פקודות, אמורה להיות זמינה כבר ברבעון השני של 2017 עם תמיכה בכל שואבי ה-Roomba המקושרים, כולל סדרת 900.

"iRobot מחפשת באופן אגרסיבי אפשרויות בתחום הבית המקושר בכדי לשפר את חוויית השימוש עבור הלקוחות שלנו המשתמשים ברובוטי הניקוי", אמר קולין אנג'ל, מנכ"ל ומנמ"ר החברה.

לפי אנליסטים, עבור אמזון מדובר בעוד יכולת שמרחיבה את הנוכחות שלהם בעולם האינטרנט של הדברים, תוך שהיא מספקת מערך גדול יותר של שירותים עבור הבית המקושר. עם זאת, מציינים אותם אנליסטים, האתגר האמיתי שלה יהיה להצליח לפרוץ מהתחום הביתי גם לשירותים מקצועיים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים