פאוור השיקה בישראל את סדרת קספרסקי 2010

הדור החדש של חבילות אבטחת המידע כולל מגוון כלים חדשים, דוגמת הפעלה בטוחה של תוכנות ואתרים חשודים במעטפת מבודדת, מקלדת וירטואלית למניעת חשיפת סיסמאות, יצירת דיסק גיבוי ועוד

פאוור תקשורת, המייצגת בישראל את חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky), הכריזה על השקת הגרסה החדשה של חבילות אבטחת המידע למחשבים אישיים – Kapsersky Internet Security 2010 ו-Kaspersky Anti-Virus 2010. הדור החדש של מוצרי הדגל של חברת האבטחה הרוסית, נועד לספק למשתמש הפרטי הגנה מקיפה מפני איומי המיחשוב המוכרים, לרבות וירוסים, סוסים טרויאניים, תולעים ונוזקות אחרות, כמו גם איומים מורכבים אחרים, כמו מניעת תרמיות גניבת זהות (פישינג), שיטות השתלטות על המחשב מרחוק (Botnets), התקפות zero-day ועוד.

משתמשים אשר ברשותם גרסת 2009 של חבילות אבטחת המידע של קספרסקי יוכלו לשדרג את התוכנה שברשותם ללא עלות, באתר האינטרנט של החברה.

גרסת 2010 של Kapsersky Internet Security מציעה מגוון כלים חדשים: תכונת Safe Run – המאפשרת הפעלה וירטואלית בטוחה של תוכנות ואתרים חשודים במעטפת מוגנת ומבודדת; מקלדת וירטואלית – המספקת הגנה מפני חשיפת אישורי כניסה, סיסמאות ומספרי כרטיסי אשראי באינטרנט; "מצב משחק" – המאפשר השעייתם של עדכונים, התראות וסריקות בזמנים מוגדרים על ידי המשתמש (למשל, במהלך משחק מחשב); יצירת תקליטור שחזור במקרה של הידבקות; Security Application Monitor – שמציג את הנתונים על כל התוכניות הפעילות במחשב ועוד.

Kaspersky Anti-Virus 2010 מציעה חבילה בסיסית להגנה חיונית לגלישה באינטרנט ודואר אלקטרוני. המערכת, שמצוידת בממשק חדש, מיועדת למשתמשים אשר התקינו כבר פיירוול חלופי. החבילה כוללת, בין היתר, סריקה קבועה של דפי אינטרנט, הודעות דוא"ל ומסרים, תזמון אוטומטי של עדכונים ישירות ממאגר החברה, סימון בצבעים של קישורים המובילים לאתרים נגועים, אתרי פישינג ועוד.

אילן פרוימוביץ', מנכ"ל טכני בחברת פאוור תקשורת: "תוכנות אבטחת המידע של קספרסקי מגנות על מיליוני משתמשים. אנו מתמודדים עם מציאות המאופיינת בהתגברות מגוון האיומים והנוזקות, מחד, ועלייה חדה בהיקף האיומים שאנו מזהים על בסיס יומי, מאידך, אשר מחייבים ליישם גם ברמת המשתמש הביתי מערכות הגנה מקיפות אשר מעניקות מענה נגד כל תרחיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים