אינקרדימייל השיקה את הדור השני של תוכנת הדוא"ל שלה – IncrediMail 2.0

בין החידושים: ממשק משתמש חדש, הרחבה של היישומים ושיפור ביצועים ביחס לגרסה הקודמת ● עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל: "IncrediMail 2.0 משרתת היטב את התוכניות העתידיות של החברה, להשקת מוצרים ושיפורים נחשקים, הפותחים דלת להגדלת הכנסות מעסקי החיפוש"

אינקרדימייל (IncrediMail) הישראלית הודיעה הבוקר (ה') על השקת IncrediMail 2.0 – הדור השני של תוכנת הדואר האלקטרוני שלה. על פי החברה, IncrediMail 2.0 תוכננה על מנת להעניק למשתמשי הדוא"ל חווית שימוש ידידותית ומהנה יותר, על ידי הוספה של מאפיינים חדשים ושיפורים בביצועים.

בין החידושים בגרסה החדשה: ממשק משתמש חדש ומהיר יותר, הרחבה של היישומים ושיפור ביצועים של התוכנה יחסית לגרסה הקודמת. כמו כן, מאפשרת הגרסה החדשה תכונות חיפוש משופרות בתוך הודעות דואר אלקטרוני, המסמכים המצורפים ואנשי הקשר, וכן יכולות מיון וסינון מורחבות. IncrediMail 2.0 מאפשרת גם התאמה אישית גבוהה יותר של תיבת הדוא"ל באמצעות תכונות כגון הצמדת תמונות ואייקונים של השולח ושל הנמענים.

עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל: "אינקרדימייל פועלת בתחום של הפיכת התקשורת האלקטרונית ליותר כייפית, אישית ויעילה. הגרסה החדשה שלנו לפלטפורמת הדוא"ל ממשיכה מסורת זו, על ידי העשרת המשתמשים בכלים למציאת דוא"ל או מסמכים מצורפים באופן מהיר, הנאה מממשק משתמש נקי וזורם, כמו גם שיפור חווית הלקוח באמצעות מגוון תכונות חדשות וקיימות".

"אנחנו נרגשים להוציא את IncrediMail 2.0 לאחר הרצת גרסת הבטה", הוסיף אדלר. "IncrediMail 2.0 משרתת היטב את התוכניות העתידיות של החברה, להשקת מוצרים ושיפורים נחשקים, הפותחים דלת להגדלת הכנסות מעסקי החיפוש".

הגרסה החדשה זמינה להורדה מאתר החברה בכתובת הבאה.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לאה ירוחם

    שלום לכם, לא מבינה מדוע אין כל אפשרות להמשיך להשתמש באתר הזה שלכם, לאחר שהתרגלתי אליו זה כ 20 שנה, ולא יכולה להשתמש בדואר מייל אחר. מבקשת עיצתכם מה לעשות. בתודה, לאה ירוחם

  2. לאה ירחם

    מדוע איני מצליחה להיכנס למייל, היה כל הזמן, וכעת זה כאילו קפוא. אנא ממכם תעזרו לי, כי יש במייל זה כתובות . טלפונים, ומאמרים.

  3. חנוך נדלר

    שלום הייתי חסיד של התוכנה שלכם עד שהפסיקה לתקשר עם גימייל כל הניסיונות שלי והעדר תמיכה מכם אילצו אותי לוותר עליה לא מבין פיתחתם משהו יפה מדוע אין תמיכה מדוע אין עידכונים מה זה בשיטת החפיף

  4. רפי

    למר אדלר שלום,אהבתי את אינקרדימייל אבל בשום מקום אין תמיכה לדאר הזה,מספר תקלות שבהם נעמר לי למשל בבזק שאין תמיכה אילצו אותי. לא להשתמש בתוכנה

  5. טקסירו רפי

    אני באופן אישי מוכן לשלם עבור תמיכה.לתשומת ליבכם.אין אם מי לדבר

  6. טקסירו רפי

    תוכנה מצוינת.אבל למרבה הצער לא נותנת תמיכה.לכן אני פורש

  7. ניסים איתן

    אני משתמש חסיד שלכם ומאוד נהנה וגאה שיש חברה ישראלית מצליחה.והלוואי שתוסיפו עוד גאווה לתפארת מדינת ישאל. האם יש סיכוי שיגיע אי פעם גרסה עברית לאינקרדימייל? בתודה והערכה רבה ניסים איתן

אירועים קרובים