סקירה: רמקולים ניידים Mini BoomBox של לוג'יטק

ה-Mini BoomBox, ערכת רמקולים קטנה ומעוצבת, לוקחת את השימוש בנגן המדיה צעד אחד קדימה ● הערכה מתחברת לכל מכשיר סלולרי עם חיבור בלוטות' באמצעות תהליך צימוד פשוט, ומספקת איכות צליל גבוהה ומפתיעה ● גם המשקל הנוח ושעות העבודה הממושכות מצביעים על כך שמדובר במוצר שמספק תמורה הולמת למחירו ● ציון סופי: 85

הסמארטפונים הפופולריים של ימינו כבר מזמן לא משמשים כטלפונים בלבד. מלבד הפונקציונאליות והנוחות, מדובר במכשירים שמספקים פן בידורי למשתמשים. כך, למשל, ניתן להוריד משחקים בקלות רבה ולהפעילם ללא קושי, וליהנות מנגני מדיה מתקדמים, המהווים תחליפים לנגני ה-Mp3 ומאפשרים השמעת שירים מתוך כרטיס הזיכרון ובאופן מקוון.

ה-Mini BoomBox של לוג'יטק (Logitech), ערכת רמקולים קטנה ומעוצבת, לוקחת את השימוש בנגן המדיה צעד אחד קדימה, והופכת אותו למוקד של כל אירוע. הקומפקטיות של הערכה מאפשרת לשאת אותה לכל מקום, ולהשתמש בה בכל סיטואציה – כל עוד יש מספיק כוח בסוללה של הטלפון, וגם בזו של ערכת ה-BoomBox הזעירה.

צימוד מכשיר
הערכה מתחברת לכל מכשיר סלולרי שתומך בבלוטות'. לאחר תהליך צימוד שנמשך מספר דקות בודדות – ומבוצע באופן חד פעמי, שלאחריו החיבור כבר כמעט מיידי – אפשר להניח את הטלפון בצד. השליטה בהשמעה, השהיה ובהקפצת שירים קדימה ואחורה נעשית באמצעות כפתורי מגע בחלק העליון של החפיץ. במילים אחרות, כל עוד נכין רשימת שירים טובה ומספקת, באמת שאין צורך לעגן את ה-Mini BoomBox בטלפון.

בדקנו את הצימוד של ה-Mini BoomBox עם מספר טלפונים. ביצענו תהליך גילוי של הטלפון לרמקולים, ולאחר מכן הרמקולים זוהו בחזרה על ידי הטלפון. לצורך התהליך הזה יש ללחוץ על כפתור הצימוד בחלק העליון של הרמקולים עד לסיום התהליך. כשנורת הצימוד בחלק הקדמי של המכשיר מפסיקה להבהב בכחול אדום, ומתחילה לבהוק באור כחול יציב – הכל מוכן לעבודה.

ביצועי עבודה
למען האמת, ביצועי המכשיר הפתיעו לטובה. למרות המידות הקטנות (כ-12 ס"מ בלבד), העוצמה של הרמקולים יחסית גדולה. יתרה מזאת: תחנת הרמקולים הזו מתמודדת היטב עם בסים עמוקים. גם בשיא העוצמה הקולית, וגם בקטעים בהם הבס נותן את הטון במוזיקה – הערכה לא נוטה להשמיע קולות צורמים, אלא קולות מדויקים. האיכות מפתיעה גם בהשוואה לרמקולים גדולים יותר, כולל דגמים שלוג'יטק בעצמה מציעה. עם זאת, בסופו של דבר, הרמקולים הללו אינם יכולים לספק עוצמת קול כמו זו המתקבלת במערכות רמקולים גדולות יותר.

שעות עבודה
הרמקולים אמורים להחזיק מעמד 10 שעות של שימוש רציף, כך לפחות על פי החברה. אולם, במבדק שלנו, שלא היה רציף, לא הטענו את הרמקולים כלל במשך יומיים. במילים אחרות, הרמקולים הללו יחזיקו מעמד יותר מכל טלפון אחר שנמצא כיום בשוק במקרה של השמעה רציפה, והטעינה שלהם בחזרה לעוצמת סוללה מלאה היא יחסית מהירה. אגב, תהליך הטעינה מתבצע על ידי מטען או חיבור כבל USB למחשב.

השילוב של המידות עם משקל נוח (כ-350 גרם בלבד), העוצמה ואיכות הצלילים הופכים את השימוש ב-Mini BoomBox לחוויה. המחיר אמנם אינו זול – 499 ש"ח, אך התמורה במקרה זה באמת גבוהה.

ציון סופי: 85

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים