מיקרוסופט: חלונות 8 תופיע ב-26 באוקטובר

בהודעה שפורסמה בבלוג חלונות נכתב, כי "הלקוחות יוכלו לקבל את חלונות 8, בגרסת שדרוג או במחשב חדש, החל מ-26 באוקטובר" ● המשמעות היא, כי מחשבי PC עם מערכת ההפעלה החדשה יגיעו למדפי החנויות לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על מועד ההשקה הרשמי של מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8), והיא תוצע ללקוחות החל מ-26 באוקטובר. כך,  בהודעה שפרסם בבלוג חלונות, כתב דובר מיקרוסופט, ברנדון לבלנק, כי "הלקוחות יוכלו לקבל את חלונות 8, בגרסת שדרוג או במחשב חדש, החל מ-26 באוקטובר". המשמעות היא, כי מחשבי PC עם מערכת ההפעלה החדשה יגיעו למדפי החנויות לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה

בוועידת השותפים העולמית שנערכה בשבוע שעבר בטורונטו שבקנדה, הודיעה מיקרוסופט, כי חלונות 8 תשוחרר לייצור (Released to Manufacturers) בשבוע הראשון של חודש אוגוסט, וכי תוצע במחשבי PC בסוף אוקטובר. את ההודעה על התאריך הרשמי מסר סטיבן סינופסקי, נשיא חלונות במיקרוסופט, בוועידה השנתית של אנשי המכירות, Microsoft Global Exchange, שנערכה אתמול (ד').

בתחילת החודש הודיעה מיקרוסופט, כי גרסאות שדרוג של חלונות 8, אשר מיועדות למי שמצוידים בגרסאות קודמות של מערכת ההפעלה, יעלו 39.99 דולרים בהורדה מהאינטרנט, ו-69.99 דולרים ברכישה בחנות. גרסת השדרוג הזולה לחלונות פרו 8 תוצע רק במסגרת מבצע מוגבל בזמן – ממועד ההשקה הרשמית ועד 31 בינואר 2013. היא תוצע למשתמשים בחלונות 7,  XP או ויסטה, ב-131 שווקים ברחבי העולם. במקביל להשקה המדוברת, תשיק מיקרוסופט גם את מחשבי הלוח החדשים מדגמי Surface, אשר יצוידו במערכת ההפעלה חלונות RT בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דויד

    בס"ד בס"ד כל מי שחשב או דמיין לרגע לשדרג את XP לחלונות 8 במחיר $39.99 כפי הפרסומים בחודשים האחרונים פשוט - י ת א כ ז ב ! לאחר שנרשמתי לפני כחודש-חודשים באתר MS לשדרוג WIN8 קיבלתי אתמול (22/8/12) מייל שמציע לי שדרוג ל-WIN8 ב-$14.99 מ-WIN7. פניתי אליהם היום (23/8/12) בצאט ,נתברר לי כי אין שדרוג מ-XP וכי ההצעה תקיפה רק רק לרישיונות חדשים (של WIN7) שנרכשו בין תאריכים מסוימים!. לגבי XP הוא מוצר שאינו מיוצר עוד. גם בקשו כתובת למאמר בנושא (שלחתי כמה) אך הם אינם אתר רשמי של MS. מסתבר כי MS לא פרסמה הודעה כזאת... מאכזב לא!? ומהי דעתכם?

אירועים קרובים