מיקרוסופט תפסיק לתמוך ב-Windows 10 באוקטובר 2025

ארגונים שירצו להמשיך להשתמש ב-Windows 10 ולקבל עדכוני אבטחה מעבר למועד זה ישלמו 61 ד' בשנה ה-1, 122 בשנייה ו-244 בשלישית ● בפעם ה-1, האפשרות תינתן גם למשתמשים צרכניים - אם כי עדיין לא ברור באיזה מחיר

הפסקת התמיכה - בעוד שנה וחצי. Windows 10.

ב-14 באוקטובר 2025, כלומר – בעוד כשנה ומחצה, מיקרוסופט תפסיק לתמוך באופן רשמי ב-Windows 10 – כך הודיעה החברה לפני ימים אחדים. על אף שעל פניו נותר עוד הרבה זמן להפסקת התמיכה, באופן די צפוי מיקרוסופט כבר הודיעה שהיא תספק תקופה נוספת של עדכוני אבטחה למערכת ההפעלה שהיא רוצה להוציא לפנסיה מלאה. בפעם הראשונה בהיסטוריה של Windows, תוצע הארכת מסגרת עדכוני האבטחה גם למשתמשים צרכניים, ולא רק לארגונים.

מיקרוסופט, אולי כדי להתחיל ליצור שוב לחץ לטובת מעבר ל-Windows 11, החליטה להודיע גם כמה יעלה לארגונים להמשיך להפעיל את המחשבים שלהם עם Windows 10 ולקבל עדכוני אבטחה: 61 דולר לכל רישיון לשנה הראשונה.

בשנה השנייה, הסכום יוכפל ל-122 דולר לרישיון, ובזו השלישית זה כבר יעלה לארגונים 244 דולר. מיקרוסופט לא סיפקה תעריף מעבר לכך, אולי כי היא לא מתכוונת לספק הארכת עדכונים מעבר לכך. בנוסף, החברה ציינה שאם ארגון יבחר לדלג על השנה הראשונה ולהתחיל בשנייה, הוא יצטרך לשלם רטרואקטיבית.

העלות עבור מוסדות חינוך אמורה להתחיל בדולר בודד למחשב, וגם במקרה הזה היא תוכפל ל-2 ול-4 דולר בשנים שלאחר מכן. מה יהיו העלויות לצרכנים פרטיים? הענקית מרדמונד הודיעה שהיא תעדכן על כך במועד מאוחר יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים