גיוס בזמן מלחמה: אקווה סקיוריטי השלימה סבב של 60 מיליון דולר

מדובר בתוספת לסבב E של החברה, שבוצע במרץ 2021 ושגויסו בו 135 מיליון דולר ● בשני המקרים, הגיוס בוצע לפי שווי של מעל מיליארד דולר - מה שאומר שהנתון נשאר דומה בקרוב לשלוש השנים האחרונות

המייסדים השותפים של אקווה סקיוריטי: מימין - דרור דוידוף, המנכ"ל, ואמיר ג'רבי, מנהל הטכנולוגיות הראשי.

יוניקורן הסייבר הישראלי אקווה סקיוריטי הודיע היום (ד') כי השלים סבב גיוס בהיקף של 60 מיליון דולר, שנערך בהובלת משקיע חדש בחברה – אבולושן אקוויטי פרטנרס. השתתפו בו משקיעים קיימים בה, לרבות אינסייט פרטנרס, לייטספיד וסטפ-סטון.

מדובר בהרחבה של הגיוס בסבב E של החברה, שאותו היא ביצעה לפני כמעט שלוש שנים, במרץ 2021. אז היא גייסה 135 מיליון דולר, והכסף שנוסף עכשיו מעלה את הסכום הכולל של הסבב ל-195 מיליון. בשני המקרים, אקווה ביצעה את סבב הגיוס לפי הערכת שווי חברה של יותר ממיליארד דולר – כלומר, יוניקורן. זה אומר שהחברה שמרה בשלוש השנים האחרונות על אותו שווי, וזה לא חווה צמיחה משמעותית. בסך הכול, מאז הקמתה ב-2015 גייסה אקווה 325 מיליון דולר. היא מעסיקה כ-550 עובדים, כמחציתם במטה ובמרכז הפיתוח שלה בישראל.

פתרונות האבטחה של אקווה סקיוריטי מגינים על יישומים ילידיים לענן (קלאוד נייטיב), בעננים ציבוריים או פרטיים. החברה ציינה שיותר מ-500 ארגוני אנטרפרייז, בכללם 40% מחברות הפורצ'ן 100 ושישה מ-10 הבנקים הגדולים בצפון אמריקה, משתמשים בפתרונות שלה. היא מסרה כי מספר הלקוחות החדשים שלה צמח ב-65% בשנה החולפת. כמו כן, היא נכללה ברשימת חברות הסייבר המבטיחות של פורצ'ן, Cyber 60, ל-2024, שפורסמה לפני ימים אחדים. אקווה סקיוריטי היא אחת מ-17 חברות ישראליות ברשימה זו, בהן נו ניים סקיוריטי, קלארוטי ו-וויז.

"משקיעים ממשיכים להעריך את הפוטנציאל העצום של החברה ואת הביקוש הגובר לפלטפורמה שלה", אמר דרור דוידוף, מייסד משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי. "לפני שמונה שנים, חזינו עולם שבו כל יישום חדש ייבנה כיישום ענן. כיום אנחנו פועלים בשוק שגדל בעשרות אחוזים בשנה, עם פתרון ייעודי לו, שצבר ניסיון רב בקרב לקוחות מובילים ומאפשר להם להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם כשהם מוגנים. אנחנו צופים ש-2024 תהיה משמעותית עבורנו אף יותר מקודמתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים