מנהלי עלי באבא: היקף העסקאות שלנו יעלה השנה על זה של אמזון ואי-ביי יחדיו

"מהדו"חות השנתיים של אמזון ואי-ביי אנו מעריכים, כי קצב הצמיחה שלנו השנה מהיר יותר, וסביר להניח שהשנה אנו גדולים יותר", אמר זנג מינג - מנהל האסטרטגיה הראשי של החברה ● לדבריו, בחמש עד שבע השנים הקרובות יגיע היקף העסקאות השנתי של חטיבת הסחר האלקטרוני Taobao ל-3 טריליון יואן - כ-500 מיליארד דולרים

היקף הסחורות שימכרו השנה באתר עלי באבא (Alibaba), החברה הסינית הגדולה ביותר לסחר אלקטרוני, יעלה על זה של אמזון (Amazon) ואי-ביי (eBay) יחדיו – כך אמר זנג מינג, מנהל האסטרטגיה הראשי של החברה.

לדברי מינג, בחמש עד שבע השנים הקרובות יגיע היקף העסקאות השנתי של חטיבת הסחר האלקטרוני Taobao ל-3 טריליון יואן (כ-500 מיליארד דולרים). מייסד עלי באבא, ג'ק מה, אמר בשנה שעברה כי היקף העסקאות של Taobao יגיע השנה לטריליון יואן. לא ידוע מה שיעורן של העסקאות בחטיבת הסחר האלקטרוני מתוך כלל ההכנסות של עלי באבא, אך ידוע כי החטיבה נחשבת ליהלום שבכתר, ולמנוע ההכנסות העיקרי של החברה.

"מהדו"חות השנתיים של אמזון ואי-ביי אנו מעריכים בצורה גסה, כי בשנה שעברה השתווינו עליהם, וקצב הצמיחה שלנו השנה מהיר יותר. כך, שסביר להניח שהשנה אנו גדולים יותר", אמר מינג. "הפער ילך ויגדל ככל שקצב הצמיחה שלנו יעלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים