הפנים החדשות של סמסונג: השחקן ג'יימס פרנקו

פרנקו, שזכה לפרסום בינלאומי בזכות התפקיד שמילא בסדרת סרטי "ספיידרמן", לוהק לקמפיין בכדי להדגיש את יכולות המולטי-טסקינג של ה-Galaxy Note 10.1 החדש של סמסונג ● בהתחשב בעובדה שפרנקו מתגאה בתארים שחקן, תסריטאי, במאי, סופר ודוקטורנט – נראה שהוא מהווה בחירה טבעית עבור התפקיד

בקמפיין החדש שלה למכשיר ה-Galaxy Note 10.1, מבקשת סמסונג (Samsung) להדגיש את יכולות המולטי-טסקינג של הטאבלט החדש שלה. לכן, היה זה מהלך טבעי לבחור את השחקן, התסריטאי, הבמאי, הסופר והדוקטורנט ג'יימס פרנקו, שיציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים את המכשיר.

בפרסומת חדשה וארוכה במיוחד (2:44 דקות), נראה פרנקו – שזכה לפרסום בינלאומי בזכות התפקיד שמילא בסדרת סרטי "ספיידרמן" של הבמאי סם ריימי, כשהוא מסתובב בביתו וממלא כמות בלתי נתפסת של משימות במקביל. כך, מצליח פרנקו להכין לעצמו ארוחת בוקר, לסייע לזוג מתמטיקאים לפתור משוואה מורכבת ואפילו לביים את הפרסומת שבה הוא עצמו מככב – והכל בעזרת ה-Galaxy Note 10.1 שלו.

ה-Galaxy Note 10.1 הושק מוקדם יותר החודש בתור התשובה של סמסונג ל-iPad הפופולרי של אפל (Apple). המכשיר כולל מסך בגודל 10.1 אינץ', מעבד בעל ארבע-ליבות במהירות שעון של 1.4 ג'יגה-הרץ ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) מגרסת Ice Cream Sandwich.

כזכור, גם אפל גייסה לשורותיה צי של סלבריטאים באחרונה, כדי לפרסם את שירות העוזרת הקולית סירי (Siri), שזמין במכשיר ה-iPhone 4S. בין היתר כיכבו בפרסומות של אפל השחקנים סמואל ל. ג'קסון, זואי דשנל וג'ון מלקוביץ', כמו גם הבמאי עטור הפרסים, מרטין סקורסזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים