Firefly הסבה ב-וריפון מערכות מבוססות מג'יק לדוט.נט; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפרויקט התבצע בעזרת טכנולוגיית ההסבה האוטומטית של Firefly, ללא הפרעה לפיתוח השוטף של וריפון ישראל ובשילוב הכשרה ייעודית ותמציתית לצוות הפיתוח ● הפלטפורמה שעוברת הסבה כוללת יותר מ-20 יישומים שונים, שמשרתים מאות לקוחות ואלפי משתמשי קצה

Firefly הישראלית הסבה מערכות מבוססות מג'יק לסביבת דוט.נט של מיקרוסופט (Microsoft) בבסיס הקוד של תוכנת הקמעונות של וריפון (Verifone) ישראל. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בראשית השנה וצפוי להסתיים עד תומה, עומד על כחצי מיליון שקלים.

הפרויקט מתבצע בעזרת טכנולוגיית ההסבה האוטומטית של Firefly, ללא הפרעה לפיתוח השוטף של וריפון ישראל ובשילוב הכשרה ייעודית ותמציתית לצוות הפיתוח. הפלטפורמה שעוברת הסבה כוללת יותר מ-20 יישומים שונים, שמשרתים מאות לקוחות ואלפי משתמשי קצה.

בשל פרויקט ההסבה השיקה באחרונה החטיבה הקמעונאית של וריפון את הדור הבא של התוכנה הקמעונאית שלה, Retail360, שמבוסס על פלטפורמת דוט.נט. הוא כולל שדרוג של חוויית המשתמש ופונקציונאליות משופרת.

אודי ויזנר, מנכ"ל וריפון, אמר ש-"כשהחלטנו על פיתוח הדור הבא של מוצר הדגל שלנו בחנו מספר חלופות, כולל פיתוח מחדש. פתרון Firefly נראה כבעל יחס עלות/תועלת הטוב ביותר, ועם סיכון סביר לפרויקט הסבה בהיקף כזה". הוא ציין, כי "הפרויקט עמד בלוחות זמנים ובתקציב" וכי "בעתיד ישולבו בתוכנה פתרונות מובייל, מדיה חברתית ופתרונות קמעונאיים חדשניים, בארץ ובחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים