לוג-און תפיץ בישראל את מוצרי InnovizeIT לייעול אפליקציות מיינפריים

בנוסף, תספק החברה שירותי יישום, הטמעה ואינטגרציה ● יוסי שגב, מנכ"ל משותף בלוג-און: "מערכות המיינפריים עדיין ניצבות במרכז מערך המיחשוב של חברות רבות, ולמרות היכולות הרבות שלהן, אחזקתן יקרה באופן משמעותי בהשוואה לשאר הוצאות המיחשוב. צמצום הוצאות אלו באופן משמעותי מהווה בשורה חשובה ללקוחותינו"

20/06/2012 14:17

לוג-און תוכנה, העוסקת בפיתוח ובהטמעת מערכות ארגוניות, תפיץ בישראל את מוצרי חברת InnovizeIT, המשמשים לייעול אפליקציות מיינפריים. בנוסף, תספק לוג-און שירותי יישום, הטמעה ואינטגרציה.

"הפתרונות של InnovizeIT מאפשרים את הורדת צריכת משאבי המחשב (MIPS) בכ-20% עד 30%, המתבטאים בארגונים מסוימים בחסכון של מיליוני דולרים בשנה", אומר יוסי שגב, מנכ"ל משותף בלוג-און. לדבריו, InnovizeIT for DB2 – מוצר הדגל של החברה, מייצג פרדיגמה חדשה בתחום האופטימיזציה של יישומים מבוססי DB2. "השיטה של החברה מבוססת על ניתוח הקוד לצורך זיהוי מהיר של צווארי בקבוק בביצועים, ומתן המלצות רבות משמעות לשיפור ביצועי האפליקציה והפחתת צריכת המשאבים שלה. בנוסף, מרחיב המוצר באופן משמעותי את יכולות הצוות הקיים והופך משימות סבוכות לקלות יותר".

שגב הוסיף, כי "מערכות המיינפריים עדיין ניצבות במרכז מערך המיחשוב של חברות רבות, ולמרות היכולות הרבות שלהן, אחזקתן יקרה באופן משמעותי בהשוואה לשאר הוצאות המיחשוב. צמצום הוצאות אלו באופן משמעותי מהווה בשורה חשובה ללקוחותינו".

לדברי אליעזר הרכבי, מנכ"ל InnovizeIT, "החברה בחרה בשיתוף הפעולה עם לוג-און מתוך מטרה לספק ללקוחות הישראלים שילוב מיטבי בין הפתרון הטכנולוגי של InnovizeIT, ליכולות ההטמעה של לוג-און, שמבטיחות יישום מוצלח של הפתרונות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים