לינקדאין: נחסמו כל החשבונות שפרטי הגישה אליהם נחשפו

החברה מסרה, כי הגבירה את אמצעי האבטחה ושלחה הודעות לכל הגולשים שהסיסמאות שלהם נחשפו ● על פי לינקדאין, לא בוצעה גישה בפועל לחשבונות על ידי גורמים בלתי מורשים

תוצאות מעורבות. לינקדאין

לינקדאין (LinkedIn) מסרה אמש (ש'), כי הושלמה החסימה של כל מיליוני החשבונות שסיסמאות הגישה אליהם נחשפו באחרונה ברשת.

החברה שמפעילה את הרשת החברתית לאנשי מקצוע הבטיחה שאמצעי האבטחה תוגברו, לאחר שיותר משישה מיליון סיסמאות של משתמשים פורסמו באתרים מחתרתיים שמשמשים גורמים עברייניים.

מומחים מעריכים, כי הפריצה פגעה פגיעה קשה במוניטין של החברה המצליחה, שמפעילה רשת חברתית שמשרתת יותר מ-160 מיליון חברים. בהודעה שפורסמה בבלוג מטעם לינקדאין צוין, כי כל המשתמשים שפרטיהם נחשפו קיבלו הודעה וכי לא בוצעה גישה בפועל לחשבונות על ידי גורמים בלתי מורשים. בחברה הוסיפו, כי פרטיהם של משתמשים שלא קיבלו הודעה לא נחשפו, ככל הנראה, וציינו שלא ידוע אם נחשפו פרטים נוספים מלבד הסיסמאות.

"עד כה לא קיבלנו דיווחים על פריצה לחשבונות כתוצאה מגניבת הסיסמאות. כל הסיסמאות שעל סמך החקירה שערכנו היו בסיכון כבר נחסמו", נמסר מלינקדאין. "אם הסיסמה שלכם לא נחסמה, ככל הנראה אינכם בסיכון".

הסיסמאות של לינקדאין הן יעד "טבעי" לגנבים, בשל האופי של הרשת והעובדה שחברים בה מנהלים בכירים רבים. החברה שכרה מומחים חיצוניים שמסייעים לאנשי ה-FBI שמנהלים את החקירה לרדת לשורש העניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים