דיווחים: אמזון תשיק קינדל עם מסך צבעוני

על פי האתר DigiTimes, יתבסס המכשיר על שימוש בדיו אלקטרונית צבעונית ומסך שתומך בריבוי נקודות מגע באופן קיבולי ● לפי הדיווח, אמזון מייעדת את הקוראים החדשים שלה למחצית השנייה של 2012

אמזון (Amazon) עומדת לשפר בקרוב את הקינדל (Kindle) – קורא הספרים האלקטרוני שלה, ולהציע גרסה חדשה שלו שתהיה מצוידת במסך צבעוני – כך מדווח האתר DigiTimes. בדיווח, שמסתמך על "מקורות בתעשייה", נכתב כי אמזון מייעדת את הקוראים החדשים שלה למחצית השנייה של 2012.

מעבר לשימוש בדיו אלקטרונית צבעונית, מתכוונת אמזון לצייד את המכשיר גם במסך שתומך בריבוי נקודות מגע באופן קיבולי (קפקטיבי), וזאת בניגוד לשימוש במסכי מגע המבוססים על טכנולוגיית קרינה אינפרא-אדומה, ששימשה את הקוראים מהדורות הראשונים של הקינדל, שהסתפקו בתצוגת מונו-כרום. לפי ההערכות, עתידה אמזון למכור במהלך 2012 כ-6 מיליון מכשירי קינדל.

חברת E Ink Holdings, שאחראית לטכנולוגיית הדיו האלקטרוני הצבעוני עליה יתבסס המכשיר החדש, צופה שעד סוף השנה ישווקו מכשירים נוספים שיתבססו על המוצר שלה. למרות שהטכנולוגיה הצבעונית הוצגה לראשונה כבר בתחילת 2010, היא לא היתה מגובשת דיה בכדי לאפשר את השימוש בה במכשירים שמיוצרים באופן מסיבי. כעת, כך נראה, נפתרו הבעיות שאפיינו את טכנולוגיית הדיו האלקטרוני הצבעוני, והיא מתאימה לשימוש גם בקורא הפופולארי של אמזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים