גלאסהאוס ביצעה פרויקט גיבוי ושיחזור נתונים בחברת האוטובוסים דן; ההיקף: 600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה תוכנת גיבוי מרכזית המבוססת על NetBackup של סימנטק, הכוללת גם גיבוי אתרים מרוחקים, אשר נמצאים בתל אביב ובחיפה ● כמו כן, כלל הפרויקט גם הטמעת רכיבי דה-דופליקציה ● איתמר כהן, מנמ"ר דן: "הפתרון שהוטמע מאפשר גיבוי הן לדיסקים והן לקלטות, תוך קיצור משמעותי של זמני הגיבוי והשגת אמינות גבוהה של תהליכי הגיבוי השונים"

גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל סיימה בימים אלה פרויקט גיבוי ושחזור נתונים בחברת האוטובוסים דן. בשל זכייתה של דן במכרז של משרד התחבורה להפעלת המטרונית – מערך התחבורה הציבורית של מטרופולין חיפה, ובשל הרחבת הפעילות העסקית שלה, עלה הצורך לפתרון גיבוי כולל לכל המערכות הפנימיות בחברת האוטובוסים. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחודש והסתיים בימים אלה, נאמד בכ-600 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה תוכנת גיבוי מרכזית המבוססת על NetBackup של סימנטק (Symantec). פתרון הגיבוי מבוסס על טכנולוגיית גיבוי לדיסקים ולקלטות, גיבוי מערכי ה-NAS, סביבת ה-VMware וגיבוי בסיסי הנתונים השונים. פתרון הגיבוי כולל גם גיבוי אתרים מרוחקים, אשר נמצאים בתל אביב ובחיפה. פתרון הגיבוי מאפשר יכולת גידול והרחבה בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון. עוד כלל הפרויקט הטמעת רכיבי דה-דופליקציה.

איתמר כהן, מנמ"ר דן, אמר כי "המדובר בפרויקט מורכב, הכולל גיבוי של מידע בכמה אתרים מרוחקים. הוא בוצע ביעילות רבה, וכעת אנו מתחילים ליהנות מן הפירות: הפתרון שהוטמע מאפשר גיבוי הן לדיסקים והן לקלטות, תוך קיצור משמעותי של זמני הגיבוי והשגת  אמינות גבוהה של תהליכי הגיבוי השונים".

יואל יסקרוביץ', מנכ"ל גלאסהאוס ישראל, אמר כי "מדובר בפרויקט מאתגר, בשל טופולוגיית המידע המבוזרת באתרים השונים, רשת נתונים מורכבת, הסביבות המעורבות, וכמות המידע והשרתים. כל אלה חייבו אפיון מושכל ומדויק של הפתרון. הפתרון שהוטמע יאפשר לחברת דן לגבות ולשחזר את המידע שלה במהירות וביעילות, תוך שיפור משמעותי של הביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים