מייקל ברנד באייר, מנהל EMEA באווייה: "רדוויז'ן תפעל כחטיבה עצמאית; לא נשנה את פעילויותיה"

"עם השלמת הרכישה, תהפוך רדוויז'ן לחטיבת הווידיאו שלנו", אמר ברנד באייר, בעקבות עסקת הענק במסגרתה רכשה אווייה את רדוויז'ן הישראלית תמורת כ-230 מיליון דולרים ● בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אמר, שכחלק מהמשך הפעילויות הקיימות ימשכו גם כל שיתופי הפעולה של רדוויז'ן עם חברות אחרות, דוגמת אודיוקודס

"בכוונתנו לשלב את רדוויז'ן (Radvision) כחטיבה עצמאית באווייה (Avaya). אנו לא מתכננים שינויים בפעילויותיה", אמר מייקל ברנד באייר, מנהל אזור EMEA באווייה העולמית, במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ד'), במסגרת ביקורו בישראל. "אנחנו ממתינים עדיין לקבלת כל האישורים, אך עם השלמת הרכישה תהפוך רדוויז'ן לחטיבת הווידיאו שלנו", אמר ברנד באייר, בעקבות עסקת הענק במסגרתה רכשה אווייה את רדוויז'ן הישראלית תמורת כ-230 מיליון דולרים.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אמר ברנד באייר, שכחלק מהמשך הפעילויות הקיימות, ימשכו גם כל שיתופי הפעולה של רדוויז'ן עם חברות אחרות, דוגמת אודיוקודס (Audiocodes). לדבריו, "בכוונתנו לשלב את הטכנולוגיה של רדוויז'ן בפלטפורמה המאוחדת של אווייה. היא מאפשרת לנו להרחיב את הפתרון שלנו ולהגביר את היעילות והגמישות באספקת ועידות וידיאו ללקוחותינו. למעשה, הפעילות של רדוויז'ן מאפשרת לנו לממש את חזון הווידיאו שלנו הרבה יותר מוקדם משתכננו. הרכישה תפתח בפני המערכות של רדוויז'ן שווקים שלא היו נגישים לה קודם לכן".

לגבי השוק הישראלי, אמר ברנד באייר, כי "גייסנו לאווייה הרבה מאוד מהנדסי פיתוח ושילבנו את צוות המו"פ הישראלי בתהליכים הכלל-עולמיים שלנו. חשוב לנו שיהיה קשר רציף בין המפתחים שלנו בישראל, בארצות הברית ובהודו".

בהיבט הלקוחות בשוק הישראלי, פירט ברנד באייר, כי "יש לנו לקוחות חשובים בקרב המגזר הממשלתי, הצבא ומפעילי התקשורת. אנחנו שמים דגש על לוקליזציה ומאפשרים ללקוחותינו בישראל לעבוד עם מערכות שפועלות בעברית. אחד המאפיינים הבולטים של השוק הישראלי הוא הצמא הרב לחדשנות. ציבור הלקוחות שלנו כאן הוא בין הראשונים לאמץ טכנולוגיות חדשות".

ברנד באייר מאמין, שיותר ויותר ארגונים יזדקקו בעתיד הקרוב לפתרונות יעילים של ועידות וידיאו. לדבריו, "ממחקר של גרטנר (Gartner) עולה, כי עד כ-40% מעובדי הארגונים נמצאים יותר מ-20% מהזמן הרחק מעמדת העבודה שלהם במשרד. בגרטנר צופים שהיקף צריכת הווידיאו האישי יגדל בכ-340%".

הוא ציין, כי פוטנציאל הצמיחה של אווייה גדל בד בבד עם הצמיחה המתמדת בצורך ביישומי וידיאו, ובראשם ועידות וידיאו, ועם הגידול המתמיד באימוץ מכשירי אפל בקרב ארגונים. באחרונה קיבלה אווייה עולמית אישור מה-SEC לחזור לבורסה, אחרי כמה שנים בהן היתה חברה פרטית, הזכיר ברנד באייר ואמר, כי "אנחנו ממתינים לרגע המתאים להיכנס לשוק".

אלדד קנטי, מנהל פעילות אווייה ישראל, אמר כי "עם התפתחות הטכנולוגיה והעלייה באיכות הווידיאו, אנו רואים שינוי מהותי בתפיסה לגבי ועידות הווידיאו. לדוגמה, רופא בארץ שרוצה להתייעץ עם רופא שנמצא בחו"ל, יכול להתייעץ איתו במהלך הניתוח, בוועידת וידיאו. אנחנו מסוגלים להציע כיום את איכות הווידיאו הטובה ביותר באמצעות כל מכשיר, החל ממחשבים גדולים וכלה בטאבלטים וטלפונים חכמים".

בנוגע לשוק הישראלי, אמר קנטי, כי "הלקוחות שלנו בישראל מחפשים את הפתרונות העדכניים ביותר ומוכנים לקחת את הסיכון שבאימוץ הטכנולוגיות החדשות. הם רוצים להיות שותפים למאמץ ולהשפיע על הפיתוח. יש לנו בארץ קבוצת פיתוח גדולה והמהנדסים נפגשים תדיר עם הלקוחות. במקרים רבים ללקוח יש השפעה דרמטית על פיתוח המוצר ולכן חשוב לנו לשמור על קשר ישיר בין המהנדסים והלקוחות".

הוא הוסיף, כי "אנחנו משקיעים מאמצים ניכרים בשוק הממשלתי והצבאי וכבר מתחילים לקטוף את הפירות עם גידול ניכר במכירות לסקטורים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים