עלו לרשת: ספרי "הארי פוטר" יוצעו למכירה גם כספרים אלקטרוניים

שבעת הספרים בסדרה התחילו להימכר בחנות האלקטרונית Pottermore, ששייכת לכותבת רבי המכר, ג'.ק. רולינג ● עלות שלושת הספרים הראשונים בסדרה בפורמט האלקטרוני עומדת על 8 דולרים, ושל ארבעת האחרים - 10 דולרים

יום חג לחובבי הפנטזיה והגאדג'טים: סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר", זמינה כעת גם בפורמט של ספר אלקטרוני בחנות Pottermore, ששייכת לכותבת רבי המכר, ג'.ק. רולינג.

הספרים האלקטרוניים מיועדים בעיקר לסביבת ה-iPad של אפל (Apple), ומופצים כקבצי ePub סטנדרטיים שמתאימים לפלטפורמת קריאת הספרים של אפל. עם זאת, הם ניתנים לקריאה בכל סביבת הפעלה אחרת, כולל אנדרואיד (Android) וחלונות (Windows), בהתאם לשימוש בתוכנה שתומכת בפורמט לקריאת ספרים אלקטרוניים. למרבה ההפתעה, הקבצים המורדים מהחנות אינם מוגנים, מה שפותח אותם גם להפצה פיראטית ברשתות שיתוף הקבצים.

עלות שלושת הספרים הראשונים בסדרה בפורמט האלקטרוני תעמוד על 8 דולרים, ואילו ארבעת האחרים יעלו 10 דולרים. קניית כל הספרים ברכישה אחת, תזכה את הלקוח בהנחה של 23 דולרים. בנוסף, ניתן למצוא בחנות גם את גרסאות האודיו של הספרים, שכבר זמינות בחנויות אחרות ברשת. המחיר הוא 35 דולרים לכל אחד משלושת הספרים הראשונים, ו-45 דולרים לאחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים