אינטגריטי תוכנה תמכור ותטמיע את מערכות Top Images בישראל

צופה מכירות בהיקף כ-3 מיליון שקלים בשנתיים הקרובות ● מוצרי החברה ישתלבו בסל פתרונות ניהול התוכן (ECM) של אינטגריטי, ויהוו פתרון משלים למערכות של יבמ ואורקל שמשווקת על ידה

אינטגריטי תוכנה מונתה למשווקת ומטמיעה של מוצרי Top Image Systems בישראל. מוצרי החברה ישתלבו בסל פתרונות ניהול התוכן (ECM) של אינטגריטי, ויהוו פתרון משלים למערכות של יבמ (IBM) ואורקל (Oracle) שמשווקת על ידה. אינטגריטי צופה מכירות בהיקף כ-3 מיליון שקלים בשנתיים הקרובות.

Top Image Systems עוסקת בשליפת נתונים אוטומטית מתוך מסמכים סרוקים וממידע אחר הנכנס לארגון תוך שימוש בכלי OCR ובטכנולוגיות נוספות. לאחר שליפת הנתונים ואימותם, ניתן להעביר אותם אוטומטית באמצעות הפתרון של Top Image אל מערכות המיחשוב הארגוניות.

לדברי שי לוינר, מנהל מכירות Top Image Systems, "במשך שנים המיקוד של החברה היה בשוק הבינלאומי. לאור ההחלטה להרחיב את הפעילות בשוק המקומי, חיפשנו שותף מתאים. אנו בטוחים כי ההכרות העמוקה של אינטגריטי תוכנה בתחום ניהול התוכן בישראל וקשריה הטובים עם הלקוחות הפוטנציאליים, יביאו להרחבת קהל לקוחתנו בארץ".

דרור (צ'וצ'ו) דן, מנהל תחום ECM באינטגריטי: "אני רואה בפתרונות Top Image Systems מנוף משמעותי להרחבת הפעילות שלנו. הפתרונות מתאימים כפתרונות משלימים ללקוחות עם מערכות ECM וכן כפתרונות עצמאיים ללקוחות ללא מערכות כאלו. בנוסף, לפתרונות הללו החזר השקעה ברור ומהיר שנותן ערך מוסף גבוה ללקוחות ומקצר את תהליך המכירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים