פקיסטן עשויה לחזור בה מתוכנית צנזורת האינטרנט

לאחר שבועות של מחאה מקוונת כנגד התוכנית השנויה במחלוקת, החליטו במשרד למדע וטכנולוגיה של פקיסטן לחזור מההחלטה בשל "חששות שונים שעלו" ● לפני מספר ימים תם המועד הרשמי להגשת הצעות במסגרת המכרז הרשמי שפורסם במדינה ל-"מערכת שתוכל לסנן תכנים שסותרים את האסלאם, פוגעניים, שנויים במחלוקת או לא מוסריים"

פקיסטן עשויה לחזור בה מתוכנית צנזורת האינטרנט. בושרה גוהה, בעלת תפקיד ממשלתי בכיר בפקיסטן, מסרה לכתב העיתון Express Tribune, כי במשרד למדע וטכנולוגיה של פקיסטן החליטו לחזור בהם מהתוכנית לסינון נרחב של כתובות URL והטלת צנזורה על האינטרנט, בשל "חששות שונים שעלו". זאת, לאחר שבועות של מחאה מקוונת כנגד התוכנית השנויה במחלוקת.

עם זאת, בידיעה הובהר, כי לא ניתן היה לקבל אישור רשמי על הפרטים מהמשרד למדע וטכנולוגיה של פקיסטן. דובר המשרד מסר, כי הודעה רשמית בנושא עשויה להתפרסם בקרוב.

לפני מספר ימים תם המועד הרשמי להגשת הצעות במסגרת המכרז הרשמי שפורסם בפקיסטן ל-"מערכת שתוכל לסנן תכנים שסותרים את האסלאם, פוגעניים, שנויים במחלוקת או לא מוסריים". כמו כן, לא ידוע אלו חברות מערביות, אם בכלל, הגישו הצעות במסגרת המכרז.

אירועים קרובים