כלל הטמיעה מערכת לניהול משובי לקוח של רנסיס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

לאחר שיישמה את המערכת בחברת כלל הראשון החליטה הנהלת הקבוצה ליישם אותה בכל חברות הבת ● כך יוכלו דרגי הניהול בחברות השונות לבצע מעקב רציף ובזמן אמת אחר שביעות רצון הלקוחות

רנסיס השלימה באחרונה הטמעת מערכת מבוססת Attentive ACE עבור קבוצת כלל. הפתרון, שהוטמע בחברת הכלל הראשון, יורחב עתה גם לחברות הבת של הקבוצה, במטרה לאפשר לדרגי הניהול שלהן לשפר את חווית הלקוח באמצעות קבלת משוב רציף ובזמן אמת. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים

פתרון Attentive ACE נחשב על ידי אנליסטים לאחד המובילים בעולם בנושא ניהול חווית לקוח באמצעות משוב רציף (CEM) – נמסר מרנסיס. הדבר עולה מדו"חות שפורסמו על ידי חברות מחקר שונות, בהן גרטנר (Gartner).

אייל ברנע, מנכ"ל רנסיס, אמר ש-"המערכת מסייעת לדרגי הניהול בתחום השירות למקסם את תהליך המשוב ולדעת למקד את תהליכי השיפור בנקודות הדורשות תיקון. הכול נעשה בזמן אמת, בצורה רציפה ולאורך זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים