דו"ח: מפתחי יישומים חייבים לעבור למודל של חיוב מתוך היישום

"מפתחי היישומים חייבים לאמץ מודל שבמסגרתו היישום מוצע בחינם, אך תכנים נוספים מוצעים בתשלום מתוך היישום", אמר ג'ק קנט, אנליסט מחברת IHS ● בשנת 2015 יגיע היקף ההכנסות מרכישות בתוך היישום לסכום של 5.6 מיליארד דולרים, ולשיעור של 64% מכלל ההכנסות בשוק, צופים ב-IHS

בשנים הקרובות יהיו אחראיות המכירות של פריטים מתוך היישומים הסלולריים לנתח הארי של ההכנסות של מפתחי היישומים – על פי חברת המחקר IHS. הרכישות של פריטים דוגמת כסף וירטואלי, כלי נשק, רמות או תפקודים אופציונליים היו אחראיות בשנה שעברה להכנסות של 970 מיליון דולרים, שהם 39% מכלל ההכנסות בשוק. בשנת 2015 יגיע היקף ההכנסות מרכישות בתוך היישום לסכום של 5.6 מיליארד דולרים, ולשיעור של 64% מכלל ההכנסות בשוק, צופים בחברת IHS.

"בשנת 2012 יתקשו מאוד מפתחי היישומים להצדיק מכירה של מוצר בתשלום מראש, נוכח התחרות העזה מצד מפתחים שמציעים מוצרים דומים בחינם", אמר ג'ק קנט, אנליסט מחברת IHS. "מפתחי היישומים חייבים לאמץ מודל שבמסגרתו היישום מוצע בחינם, אך תכנים נוספים מוצעים בתשלום מתוך היישום".

הפריטים המוצעים למכירה ביישומים הם בדרך כלל כסף וירטואלי, שבו ניתן לרכוש פריטים וירטואליים במשחק, אך יש גם, למשל, יישומים לעיבוד תצלומים שבהם מוצעים פילטרים נוספים בתוספת תשלום, או יישומים חברתיים שבהם נגבה תשלום תמורת היכרויות.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

IHS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים