קבוצת eWave גייסה כ-100 עובדים מתחילת השנה – ותמשיך לגייס בחודשים הקרובים

מספר העובדים של eWave עומד כיום על כ-450 עובדים, והיא עתידה לצרף בקרוב לשורותיה עשרות עובדים נוספים ● הקבוצה מחפשת בעיקר מפתחים לאנדרואיד ו-iOS, וכן אנשי דוט.נט ו-SharePoint ● הסיבה למהלך הגיוס הנרחב היא הרחבת פעילות הקבוצה בתחומי המובייל, המיחשוב הרפואי ופתרונות מיקרוסופט, בפרט עבור לקוחות גדולים כבנק ישראל, שירותי בריאות כללית ומשרד הביטחון

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה באינטגרציה ובפיתוח מערכות מידע, הודיעה שגייסה לשורותיה מתחילת השנה כ-100 עובדים חדשים ושמספר העובדים שלה, בארץ ומחוצה לה, עומד כעת על כ-450. עוד נמסר מ-eWave, כי היא מתכוונת להרחיב את מהלך הגיוס ועתידה לצרף לשורותיה עשרות עובדים נוספים בחודשים הקרובים, בעיקר מפתחים לאנדרואיד (Android) ו-iOS – מערכת ההפעלה המותקנת במכשירי ה-iPhone וה-iPad – וכן אנשי דוט.נט ו-SharePoint.

על פי eWave, הגורם העיקרי לגיוס המסיבי הוא הרחבת פעילות הקבוצה בתחומי המובייל, המיחשוב הרפואי ופתרונות מיקרוסופט (SharePoint ו-FAST), בפרט עבור לקוחות גדולים חדשים. בין אותם לקוחות נמצאים בנק ישראל, בנק מזרחי-טפחות, שירותי בריאות כללית, 012-סמייל ומשרד הביטחון.

לדברי רפי גבאי, מנכ"ל eWave, "הרחבת הפעילות בשנה הקרובה צפויה להתבצע הן על ידי גידול אורגני והן על ידי רכישות של חברות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים